یادواره مسافران بهشت در بیرجند برگزار شد

یادواره مسافران بهشت (اجتماع بزرگ کارگری استان خراسان جنوبی) گرامیداشت شهیدان خدمت با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران و جامعه کارگری استان در کارخانه کویرتایر برگزارشد.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت امشب در یادواره مسافران بهشت (اجتماع بزرگ کارگری استان) گرامیداشت شهدای خدمت با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی در انتخابات 11 اسفندماه از لحاظ درصد مشارکت رتبه دوم کشوری کسب کرد، اظهار کرد: به امید خدا در انتخابات هشتم تیرماه هم باید فردی را انتخابات کنیم که الگوی مدیریتی رئیس جمهور شهید ما را ادامه دهد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی راه آهن خراسان جنوبی به دست رئیس جمهور در شهریورماه سال قبل با اعتبار اولیه 180 هزار میلیارد ریال،گفت: انتقال آب از دریای عمان به همت دولت سیزدهم با 50 همت در حال انجام است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان در دست اجراست که فاز اول آن با اعتبار 80 هزار میلیارد ریال در تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد. در دولت سیزدهم هفت هزار واحد تولیدی در سطح کشور احیای شده که 470 واحد آن در خراسان جنوبی احیاء شده است.

شهید جمهور سه الگوی مدیریتی را در کشور نهادینه کرد

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شهید جمهور سه الگوی مدیریتی از جمله مدیریت جهادی برگرفته از شهید سلیمانی، الگوی مردمی بودن برگرفته از شهید رجائی و سعه صدر برگرفته از شهید بهشتی را در سطح کشور نهادینه کرد. اظهارکرد: آیت االله رئیسی در مدت 32 ماهه خدمت خود یک الگو خدمتی مردمی و کارآمد را در سطح کشور نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه یادواره‌ها و گرامیداشت‌هایی که برگزار می‌شود با این هدف است که یک کار و الگو جدیدی مبتنی بر آموزه‌های دینی، آرمان‌های انقلاب، کار و تلاش و خدمت صادقانه به مردم در دولت سیزدهم در سطح کشور نهادینه شود، ادامه داشت: در هر هشت سال یک نگرش خاص مدیریتی بر کشو حاکم می‌شود، اما نگرش رئیس جمهور شهید ما مدیریت جهادی و ولایت‌محور بود. این الگو نه تنها هشت ساله نیست بلکه 11 ساله است و سه سال آن گذشته است و هشت سال آن باقی مانده چرا که هشتم تیر انتخابات ریاست جمهوری را داریم.

بیشتر بخوانید   عملکرد نمادهای بورسی خراسان جنوبی|سیدمحمدامین حسینی

قناعت افزود: ما به این کاری ندایم که چه کسی می‌خواهد رأی بیاورد اما ما کار به روش، منش و سبک مدیریتی داریم، مدل خدمت جهادی آیت‌الله رئیسی ونوع کارآمدی که در کشور ایجاد شده‌ است، این مدل عقلاً و منطقاً با توجه به فضای معنوی حاکم بر جامعه در هشتم تیرماه تکرار خواهد شد.

وی گفت: حضور میلیونی مردم در بدرقه شهدای خدمت نشان داد که سرمایه اجتماعی و ملی نظام پابرجاست، با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری هر تهدید در کشور تبدیل به فرصت می‌شود، اجتماعات مردمی در تشییع شهدای خدمت نشان داد که ملت ایران یک ملت زنده، پویا و باانگیزه است. همچنین این اجتماعات نشان دادند که این ملت یک وابستگی آرمانی و عاطفی با نظام دارد، مردم هر زمان ببینند که مسئولی در سطوح ملی همراهی با آرمان‌های نظام دارد،  پای کار می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع جمعیت 800 هزار نفری خراسان جنوبی حدود 550 هزار نفر در تشییع شهدای خدمت یعنی تمام مردم جمعیت استان شرکت کردند، گفت: این اجتماع هزاران نفری نشان داد که مردم قدرت تحلیل، بصریت بالا و نگاه اعتقادی و انقلابی بالا دارند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در سطح کشور سه الگو را در مدیریت کشور نصب العین خود قرار داد، گفت: روحیه جهادی یکی از الگوهای مدیریتی شهید جمهور بود که برگرفته از روحیه جهادی شهید سلیمانی بود، ایشان از فرصت‌های ایجاد شده در فضای بین الملل به بهترین نحو برای نظام و کشور استفاده کرد و عضویت در شانگهای و بریکس یکی از این دستاوردها بود. دولت سیزدهم در دوران خدمتی خود هیچ پول بدون پشتوانه‌ای را چاپ نکرد و در این دولت و در عملیات وعده صادق علی رغم کمک هفت و هشت کشور جهان مستقیم به اسرائیل موشک زدیم.

بیشتر بخوانید   حال و هوای متفاوت فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی+ تصویر

وی با اشاره به اینکه شهید جمهور در مدیریت کشور سعه صدر شهید بهشتی را داشت، بیان کرد: افرای ایشان را مورد اماج توهین‌های مختلف قرار می‌دادند اما ایشان با سعه صدر خود پاسخ نمی‌دادند، همچنین  در مرزبندی با دشمنان نظام و منافع ملی قاطع بود. مردمی بودن از دیگر الگوهای شهید رئیسی برگرفته از شهید رجائی است. ایشان برای مردم کرامت و عزت قائل بود و  پیشرفت کشور را تنها با تکیه بر توان داخلی محقق کرد.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها