اعلام برنامه های بیست و هفتمین هفته کتاب خراسان جنوبی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برنامه‌های بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهور اسلامی ایران در استان خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران “ به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ ناصر نبی زاده با بیان این که در هفته کتاب سال ۹۸ از ۲۴ آبان تا ۱ آذر برنامه های مختلف و جذابی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، جلسات  نقد وبررسی کتاب و شب شعر در سطح استان از جمله این برنامه ها می باشد.

وی با اشاره به این که معرفی تازه های نشر وکتب استانی در نشریات  محلی خراسان جنوبی و اهداء کتاب به مساجد، مدارس، دانشگاهها، پایگاههای بسیج سطح استان، مهد کودک ها  و واحد های تولیدی وصنعتی ، کتابخانه های عمومی و پاسگاههای مرزی  نیز در هفته کتاب انجام خواهد گرفت، خاطرنشان کرد:قصد داریم در این ایام علاوه بر رونمایی از کتب تازه منتشره شده استان، از دفاتر انتشارات وکتابفروشی های  خراسان جنوبی نیز بازدید کنیم.

 

به گفته وی  برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع کتاب برای کودکان در شهرستان ها و نشست کتابخوانی با همکاری کتابخانه های عمومی در سراسر استان از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

نبی زاده همچنین به برپایی نمایشگاه کتاب در مراکز شهرستان ها اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته کتاب تبلیغات محیطی نیز در تمام استان انجام خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از 80 درصد مودیان مالیاتی خراسان جنوبی اظهارنامه خود را ثبت کردند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها