رزمایش قطع برق در خراسان جنوبی برگزار شد+ تصاویر

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل امروز رزمایش قطع برق مراکز حیاتی و حساس و مهم سراسر کشور به دستور رئیس سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ ،  مهندس هادی منصوریان عصر امروز در رزمایش و مانور قطع برق اظهار داشت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل امروز رزمایش قطع برق مراکز حیاتی و حساس و مهم سراسر کشور به دستور رئیس سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.

وی گفت: این رزمایش به صورت سراسری در خراسان جنوبی ساعت ۱۴ امروز با رمز «یا صاحب الزمان(عج)» برگزار شده و ۹ مرکز مهم در استان برنامه قطع برق داشتند.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: در ساعت ۱۴ برق این مراکز قطع و مولدین برق اضطراری به مدار آمده و در ساعت ۱۵ نیز برق مولدین قطع و برق اصلی شبکه برقرار شده است.

منصوریان تصریح کرد: میزان آمادگی مولدها در سازمان‌ها را اندازه گیری و مورد بررسی قرار می‌دهیم که در شرایط اضطراری بتوانند مولدین در حداقل یک هفته برق مراکز مهم و حیاتی را تامین کنند.

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان از سال‌های دور در زمینه بحث بحران و پدافند غیرعامل فعالیت می‌کند و امروز نیز این مانور صورت گرفته است.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی نیز در این رزمایش گفت: مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی و حساس استان مهم است که این مانور در ۹ مرکز استان برگزار شد.

سابقی تصریح کرد: راه اندازی سامانه اعلام زلزله در امور دیسپاچینگ اولین بار در شرکت‌های برق، تدوین دستوررالعمل در شرایط اضطراری و کانکس بحران توزیع نیروی برق بیرجند از جمله تمهیدات مدیرت بحران و پدافند غیرعامل است.

بیشتر بخوانید   مادران غیرشاغل روستایی در خراسان جنوبی رایگان بیمه می‌شوند

وی افزود: کانکس بحران توزیع برق یکی از اقدامات مهم بوده که تمام ابزارهای کار و برق رسانی در آن است چرا که دیر رسیدن تجهیزات موجب نگرانی و گلایه مردم می‌شود.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: مولدهای اضطراری قابل حمل موجود در شرکت و محل استقرار آن که در هشت شهرستان استان وجود دارد.

سابقی گفت: در جهت افزایش سرعت مانور و رسیدن به محل حادثه مولد اضطراری شرکت توزیع برق بیرجند به روی خودرو نصب شده است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها