اینترنت بی نهایت ماندگار مخابرات منطقه خراسان جنوبی برای ارتقای سرعت کاربران

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی از کمپین جدید با شعار “بی نهایت ماندگار” خبر دادو گفت: این طرح دو دسته سرویس های”حرفه ای” و “اقتصادی” به مشتریان، اینترنت پرسرعت واگذار می گردد.

به گزارش “پیام خاوران “، آذری نصرآباد اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف این کمپین ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید می باشد،به طوری که محصولات اینترنت ADSL مخابرات با کیفیت بیشتر، استاندارد بهتر و جامع‌تر از کمپین‌های گذشته در اختیار تمام مشتریان اینترنت قرار گرفته است.

 

آذری به ویژگی طرح ماندگار اشاره کرد وگفت: این کمپین در راستای تکریم مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید، در بسته اقتصادی شماره ۵، ۷۰ گیگابایت ترافیک رایگان بامدادی قابل استفاده از ۲ تا ۹ صبح برای مشترکین ارائه شده است.

 

وی ادامه داد: سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در بسترهای مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه می گردد.

 

سرپرست مخابرات منطقه  خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سرویس های حرفه ای کمپین ماندگار از زیرساخت هایADSL، VDSL و دسترسی مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) با ترافیک ها و سرعت های مختلف به کاربران عرضه می شود.

 

شایان ذکر است، مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کمپین می توانند به پورتال شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR مراجعه و یا با سامانه ۲۰۲۰ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آخرین وضعیت ثبت نام طرح ملی مسکن ۴ استان/ یک شرط جدید افزوده شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها