جشنی به وسعت مهربانی/نقاشی لبخند بر لبان بیماران سرطان پستان

همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن به منظور سهیم شدن در بازگرداندن سلامتی و نقاشی لبخند بر لبان بیماران سرطان پستان، مراسم جشنی را برای مبتلایان به بیماری سرطان پستان و خانواده‌های آنان برگزار کرد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، انجمن حمایت از بیماران سرطان پستان خراسان جنوبی مجموعه‌ای از دل مردم است که با همت و کمک عزیزانی که به انسانیت می‌اندیشند ایجاد شده و برای گسترش فعالیت خود و حمایت از بیماران سرطانی نیازمند حمایت تمامی مردم و خیران است.

همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن انجمن حمایت از بیماران سرطان پستان خراسان جنوبی به منظور گرامیداشت مقام زن و روز مادر، مراسم جشنی را برای بیماران سرطان پستان و خانواده‌های آنان با حضور تعدادی از بیماران عضو انجمن، پزشکان و متخصصان این حوزه برگزار کرد.

 

در این مراسم برنامه‌های شاد و مفرحی برای شرکت کنندگان برگزار شد و در ادامه نیز علاوه بر اجرای برنامه‌های موسیقی، دف زنی، مسابقاتی ویژه مادران و فرزندان حاضر در جلسه برگزار شد و به نفرات برنده هدایایی اهداء شد.

 

در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشن ایجاد شادی در بین بیماران و خانواده‌های آنان است که هم امیدی در دل بیماران روشن شود و هم دلشان را شاد کنیم تا بدانند حمایت عاطفی و معنوی خانواده نقش مهمی در بهبود سلامت بیماران دارد.

 

وی یادآور شد: اینکه بنده به عنوان پزشک رادیولوژیست و سونوگرافی نخستین کسی هستم که بیمار را از این بیماری با خبر می کنم برایم بسیار سخت است.

 

محمدی فرد بیان کرد: اما زمانی که بیمارانم را در قسمت های مختلف اجتماع فعال و بسیار خوب مشاهده می کنم بسیار خشنود می شوم.

 

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطان پستان خراسان جنوبی امروز بیماری سرطان دیگر آن چیزی که در سال های قبل بود نیست، بلکه امروز این بیماری قابل درمان است.

بیشتر بخوانید   طرح آمریکایی‌ها برای فروپاشی اقتصاد ایران با شکست مواجه شد‌ /‌دغدغه ‌معیشتی مردم ‌را برطرف می‌کنیم

وی خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم که خوشحالی فقدان ناراحتی و مشکلات نیست بلکه باید یاد بگیریم از لحظه لحظه زندگی خود استفاده و لذت ببریم.

محمدی فرد افزود: سیستم ایمنی مهمترین عامل در بهبود بیماری ها است، در بیمارانی که روحیه خود را از دست می دهند با شکست مواجه می شود اما افراد امیدوار بیماری را شکست می دهند بنابراین نباید هیچگاه از بیماری ترسید.

 

طاهره خزاعی، مدیرعامل انجمن بیماران سرطان پستان خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار داشت: انجمن بیماران سرطان پستان خراسان جنوبی در اردیبهشت ماه ۹۷ کار خود را آغاز کرده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۶ بیمار عضو انجمن بیماران سرطان پستان خراسان جنوبی هستند افزود: از این تعداد ۸۶ نفر ساکن شهر و مابقی ساکن روستاها و شهرستان های استان هستند.

 

مدیرعامل انجمن بیماران سرطان پستان خراسان جنوبی به اقدامات انجام شده در این انجمن اشاره کرد و بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای مدیریت استرس و بهبود کیفیت زندگی، برگزاری کارگاه های هنری، اردوهای تفریحی و زیارتی، کلاس های یوگا و برگزاری اردوها، کلاس های هنری و توزیع بسته های هدیه از جمله اقدامات انجام شده است.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از ۲ نفر از بانوان زن نمونه انجمن و ۲ نفر از حامیان این مرکز ( دکتر فرشیدفر در بحث برگزاری کارگاه های آموزشی و خانم دکتر مشرقی در بحث برگزاری کلاس های هنری) تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها