کنترل سلامت ۲۷۴ هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی انجام شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، بیش از ۲۷۴ هزار تن در ورودی های استان پایش شدند.

به گزارش “پیام خاوران “ ، محمد رحیم شهریاری با بیان اینکه در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی بهترین گزینه برای مقابله با کرونا ویروس است، اظهار داشت : علی رغم تلاش مسئولان تاکنون افراد زیادی در استان گرفتار این ویروس شده اند که تنها همکاری مردم می تواند سیر مبتلایان را نزولی کند.

وی با اشاره به اقدامات هلال احمر در راستای مبارزه با این ویروس بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تیم های هلال احمر در راستای پایش مسافران در ورودی های ۱۰ شهرستان استان مستقر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: از ۱۳ اسفند ۹۸ تاکنون ۲۷۴ هزار و ۶۲۸ نفر توسط این تیم ها پایش و سطح سلامت آن ها کنترل شده است.

شهریاری افزود :تاکنون ۷۷ نفر مشکوک به کرونا ویروس در روند پایش مسافران شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح ۱۶۲۸ نفر روز از داوطلبان هلال احمر استان در این طرح همکاری داشته اند، افزود: بدون شک اقدامات این افراد با شناسایی افراد مشکوک، در راستای جلوگیری از این ویروس نقش بسزایی دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس بیان کرد: از ابتدای این طرح تاکنون بیش از ۳۸۹ هزار نفر آموزش های همگانی و هشدار های لازم را فرا گرفته اند.

شهریاری خواستار توجه هر چه بیشتر مردم به توصیه های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شد و گفت: تنها مساعدت مردم می تواند زنجیره انتقال کرونا در استان و کشور را قطع کند.

بیشتر بخوانید   برگزاری دورهمی اصحاب رسانه خراسان جنوبی با حضور رییس ستاد انتخابات

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها