مجـوز پذیرش دانشـجوی داروسازی از کنکور سـراسـری صادر شـد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند از صدور مجـوز پذیرش دانشـجوی داروسازی از طریق کنکور سـراسـری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، محمد دهقانی فیروزآبادی در نشست هیئت رئیسه دانشگاه با محوریت جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا با اعلام این خبر اظهار داشت: حدود ۲۵ تا ۳۰  نفر ظرفیت پذیرش آزاد و بومی با کسر ۱۵ نفر از سهمیه داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مابقی پذیرش سهمیه بومی داروسازی استان که در دانشکده داروسازی زابل پذیرش می‌شوندو همچنین ۱۰ نفر نیز سهیه مازاد خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند این مهم را از بزرگترین دستاوردهای چندسال اخیر دانشگاه دانست و افزود: در این مقطع زمانی ارزش پذیرش دانشجوی داروسازی بسیار بالاست و جا دارد از تمامی زحماتی که در دوران ریاست دکتر کریمی که کارهای اولیه انجام شد و در دوران ریاست دکتر قائمی موافقت اصولی گرفته شد و این کار تا به امروز ادامه پیدا کرده و از تلاش‌های سایر دست اندرکاران و پیگیری مسئولین مربوطه دانشگاه بی نهایت تشکر و قدردانی داشته باشیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه پذیرش دانشجوی داروسازی برکات زیادی برای استان به همراه خواهد داشت خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش چرخه آموزش تکمیل می‌شود  و در حوزه‌های پژوهش، صنعت آوردهای خوبی خواهیم داشت و مهمتر از همه اینکه فرزندان این استان می‌توانند در شهر بیرجند تحصیل کنند و این برای همه ما باقیات صالحاتی خواهد بود.

معاون غذا و دارو دانشگاه نیز در این نشست با بیان اینکه جای رشته داروسازی در چرخه آموزش دانشگاه خالی بود گفت: از اینکه این رویداد مهم پس از چندین سال همت و تلاش مسئولین دانشگاه به ثمر نشست بسیار خوشحالم و جا دارد از تمامی دست اندرکاران این امر در سال‌های اخیر قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید   روزه‌داری در افراد سالم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود

غلامرضا آهنی نقش دانشکده داروسازی را در ارتقاء جایگاه دانشگاه و به ویژه دستاوردهای پژوهشی بسیار مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها