امام‌جمعه بیرجند: روز قدس خط و نشانی برای خار کردن دشمنان از سوی مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: روز قدس خط و نشانی برای خار کردن دشمنان از سوی مسلمانان است.

به گزارش ” پیام خاوران “،حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: روز قدس نشان از قدرت شما ملت ایران در مقابل استکبار جهانی شرق و غرب بود و خط و نشانی برای خار کردن دشمنان است و این جای بسیار تبریک دارد.

وی با بیان اینکه روزهای  سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و عید فطر از مردم با ایمان ایران اسلامی خط قدرتی را در جهان رقم زد گفت: شما مردم در مقابل قرب الهی و پیروزی میدانی صحنه فرهنگی چیز جدیدی را رقم زدید بنابراین قدر خود را باید بدانیم.

امام‌جمعه بیرجند افزود: این منت خدا بوده که ما را به اسلام هدایت کرده است؛ کشورهای پرادعا در سطح جهان گاهی تحت عنوان چیزهایی مانند حقوق بشر پُز می دادند اما در آزمایش ویروس کرونا دیدگاه جهان نسبت به ایران اسلامی و آن کشورها چقدر تغییر پیدا کرد.

عبادی تصریح کرد: بیگانگان علیه ایران اسلامی بیش از دو قرن بمباران فرهنگی انجام دادند و استکبار جهانی بر کشور مسلط بود و وحشی‌گری های خود را حق توحش می دانستند و چهره اسلام تحت عناصر که خود می پرورانند اینطوری معرفی می کنند.

‌امام‌جمعه بیرجند با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس اظهار کرد: باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در صحنه عملی توجه شود؛ برای دنیا این سخنان هشداردهنده بود و هر روز چندین نوبت در سطح جهان تعداد گرفتاران به این بیماران شمارش می‌شود ولی سوال اینجا است چرا از خطرها و ضررهای بیشتر و ویروس های مرگبارتر شمارش سرانگشتی نمی شود‌.

بیشتر بخوانید   قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۹۰۰ نفر افزایش یافت

‌‌امام جمعه بیرجند با بیان اینکه با این همه جنایت برخی مردم در این کشور هنوز رو به اروپا می خوابند گفت: چطور روی چند مسئله مانند آنفلونزا و ویروس کرونا حساسیت است اما روی فاجعه غرب این حساسیت نیست و بیش از هر چیز به خود برگردیم و به فرهنگ و عظمت و اعتقاد خود توجه کنیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها