فرمانده سپاه ‌خراسان جنوبی: رسانه‌ها‌ی استان در محکومیت ‌فتنه اخیر به خوبی عمل کردند

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه به لحاظ رسانه‌ای، ارتباطات و فضای مجازی نسبتاً وضعیت خوبی در این استان داریم گفت: رسانه‌ها‌ی خراسان جنوبی ‌در محکومیت ‌فتنه اخیر به خوبی عمل کردند.

به گزارش ” پیام خاوران “، سردار سرتیپ پاسدار علی قاسمی در دیدار با ‌مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت رسانه‌های استان خراسان جنوبی اظهار داشت: همدلی و هم‌افزایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی خوبی در رسانه‌های استان  وجود دارد.

وی از خراسان جنوبی به عنوان استانی با غنای فرهنگی یاد کرد و گفت: همواره تربیت نیروی انسانی کیفی، خوش فکر، خلاق، مستعد و نخبه برای این استان و کشور مورد توجه بوده و بزرگان نام‌آوران عرصه‌های مختلف علم و ادب و هنر، ارتباطات، پزشکی، جغرافیا از فرزندان این سرزمین هستند.

فرمانده سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در بخش‌های فرهنگی استان اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در بین رسانه‌های استان انسجام و هماهنگی خوبی شاهد‌یم و از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان رضایت داریم و در این بخش هماهنگی و همکاری خوبی وجود دارد.

سردار قاسمی رسانه‌ها را اثرگذار و مهم خواند و اظهار داشت: رسانه‌های استان به خوبی در موضوعات مختلف از جمله گرانی در بازار، محکوم کردن جریان فتنه و مطالبه‌گری ورود کرده و پوشش داده‌اند و موضع‌گیری‌های سریع و خوبی داشته‌اند.

وی از خبرگزاری تسنیم به عنوان رسانه‌ای تاثیرگذار، مهم و فعال در کشور یاد کرد و گفت: خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی پرتوان و پرتلاش و فعال در عرصه‌های مختلف بدون تنش و هیاهو فعالیت کرده و ضمن انتشار مواضع و برنامه‌های بسیج، از عملکرد این خبرگزاری در استان رضایت داریم.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم نیز در این دیدار با بیان اینکه همدلی خوبی در عرصه رسانه‌ای استان وجود دارد، اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم خود ۷ سال است که با مشی کاملا حرفه‌ای و نگاه منصفانه در عرصه رسانه‌ای کشور فعال است.

بیشتر بخوانید   کاهش ۳۲ درصدی حوادث در خراسان جنوبی

 

مجید قلی‌زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: وظیفه داریم با این نگاه رصد هوشمندانه و نقد منصفانه را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده که الحمدالله با این رویکرد موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

 منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها