ضرورت اخذاستعلام براي هرگونه حفاري درشهرها و روستاهاي گازداراستان

معاون شركت گاز خراسان جنوبي گفت: برای جلوگیری از حوادث ناگوار و جهت حفظ مسائل ایمنی شهروندان قبل از انجام هرگونه حفاری در سطح شهرها و روستاهاي گازدار استان ، اخذ استعلام تاسيسات از ادارات شرکت گاز استان ضروری است.

به گزارش” پیام خاوران”، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی،  رحمان محمودی ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی قبلی، اخذ استعلام کتبی و مجوزهای قانونی از شرکت گاز قبل از انجام حفاری در شهرها و روستاهای گاز دار استان اظهار داشت: تاکنون شاهد حوادث ناگوار جانی و مالی عدیده ای ناشی از برخورد بیل مکانیکی با خطوط لوله گاز در سطح کشور بوده ایم که برای جلوگیری و پیشگیری از این گونه حوادث و اتفاقات بر لزوم اخذ استعلامات مربوط تاکید می شود.

وی افزود: با توجه به گسترش شبکه های تغذیه و توزیع گاز شهری و روستايي در سطح استان در صورت عدم هماهنگی دستگاههای اجرایی با شرکت گاز استان ، بروز این گونه حوادث در استان دور از انتظار نخواهد بود.

معاون امور بهره برداري شركت گاز استان خراسان جنوبی همچنين تصريح كرد : برابر مجموعه مقررات و شرايط استفاده از گاز طبيعي، كليه مشتركين گاز طبيعي كه قصد تخريب يا بازسازي ملك خود را دارند لازم است قبل از تخريب ساختمان، هماهنگي لازم را با ادارات گاز در سطح استان بعمل آورند تا نسبت به قطع جريان گاز و يا در صورت لزوم ، جمع آوري يا جابجايي علمك اقدام گردد و قبل از قطع گاز  مجاز به تخريب ساختمان نمي باشند.

 

محمودی در پايان از آمادگي پستهاي امداد سراسر استان در زمينه پاسخگويي به حوادث مرتبط با گاز طبيعي از طريق شماره ۱۹۴ در تمامي ساعات شبانه روز خبر داد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)و قیام  15 خرداد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها