ترویج گفتمان کار آمدی و تعهد در انتخابات پیش روی کشور از جمله اولویتهای امروز جامعه

مدیرکل اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت:ترویج گفتمان کار آمدی و تعهد در انتخابات پیش روی کشور از جمله اولویتهای امروزجامعه می باشد.

به گزارش “پیام خاوران “  وی افزود: طی یکسال گذشته با همکاری و همراهی مدیران و کارشناسان حراست دستگاههای اجرایی استان در حوزه ماموریت بدنه مدیریتی و اجرایی دستگاه ها و همچنین شناسایی بستر نارضایتی ها توفیقات خوبی بدست آمده است.

مدیر کل اطلاعات استان خراسان جنوبی در همایش مدیران حراست استان ضمن تشکر از وظیفه شناسی اعضای حراست گفت : با عنایت به جایگاه تاثیر گذار حراست ها در جلوگیری از شکل گیری فساد و همچنین پیشگیری از نارضایتی ها، توقع مسئولان و مردم از حراست ها بیش از آن چیزی است که درحال اجرا می باشد.

وی وی بیان کرد: حراست ها علاوه بر ارائه تذکر بموقع در خصوص ناکارآمدی ها موظفند با اطلاع رسانی موارد در چارچوب سیاست های تعیین شده نسبت به جلوگیری از بروز بستر نارضایتی و فساد اقدام و به وظیفه خود عمل نمایند.

به گفته مدیر کل اطلاعات استان خراسان جنوبی در وقایع اخیر کشور مردم نجیب استان از هر گونه همراهی با فراخوان ضد انقلاب پرهیز نموده اند که جای تشکر و قدردانی دارد. ایشان اضافه نمودند : ترویج گفتمان کار آمدی و تعهد در انتخابات پیش روی کشور از جمله اولویتهای امروز جامعه می باشد.
گفتنی است در این همایش از تعدادی از اعضای جامعه حراست استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۸ مرکز خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی تجهیز شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها