۴۴ زوج خراسان جنوبی مهمان طرح همسایه آستان قدس رضوی شدند

قائم مقام دفتر آستان قدس در خراسان جنوبی از اعزام ۴۴ زوج‌ استان به مشهد مقدس در قالب طرح «همسایه» خبر داد.

به گزارش” پیام خاوران “یاسر دانایی فر قائم مقام مسئول دفتر نماینده آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی ، اظهار کرد: در قالب طرح همسایه 44 زوج استان از سوی آستان قدس رضوی و با کمک خیران در روزهای 25 تا 28 آذرماه به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه طرح «همسايه» بخشی از طرح بزرگ زندگي به سبک رضوی ويژه زوجين است، گفت: در این راستا زوجين در اردویی سه روزه به مشهد آمده، ازدواج خود را در جوار بارگاه منور رضوی جشن می گيرند و در زائرشهر رضوی يا زائرسراهای آستان قدس اسکان می یابند.

 

دانایی فر با تاکید بر اینکه هزينه شركت در اين اردوها و اقامت در زائرشهر و زائرسراها كاملا رايگان است، ادامه داد: زوج‌های جوان پس از ثبت نام اوليه به صورت گروهی به مشهد مقدس اعزام می شوند و طی سه روز اقامت در اين شهر پس از زيارت و برگزاری مراسم جشن، از دوره‌ های آموزشی روانشناسی زن و مرد و مهارتهای زندگی و خانواده بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه این زوجین برای دریافت وام ازدواج به بانک معرفی شدند، تصریح کرد: به این زوجین کمک هزینه خرید جهیزیه در قالب اعطای وام قرض الحسنه به مبلغ 30 میلیون ریال اعطا می‌شود.

 

وی گفت: این زوجین در قالب «طرح همسایه» با مشارکت واحد محرومیت زدایی آستان قدس رضوی، امور بانوان و نمایندگی دفتر آستان قدس خراسان جنوبی اعزام شده اند و امید است خراسان جنوبی برای ماه آینده هم سهمیه اعزام داشته باشد.

بیشتر بخوانید   بازدید اصحاب رسانه از بزرگترین مجموعه معدنی تمام مکانیزه زغالسنگ کشور

منبع:شبستان

پایان پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها