کاهش زمان رسیدگی به شکایات مراجعان مراکز درمانی تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال ۹۷ میانگین زمان رسیدگی به شکایات ۱۲.۸ روز بوده است گفت: در ۹ ماهه اول سال ۹۸ این میانگین به ۶.۶ روز رسیده که نشان دهنده کاهش قابل توجه زمان رسیدگی به شکایات نسبت به سال قبل است.

دکتر فرزاد فیروزی  در گفت و وگو با خبرنگار “پیام خاوران” تعداد شکایات رسیدگی شده در سال ۹۷، را ۳۵ مورد عنوان کرد و بیان کرد: در ۹ ماهه اول سال ۹۸ تعداد شکایات رسیدگی شده ۴۲ مورد بوده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: در شکایات رسیدگی شده، رضایت نسبی از کیفیت انجام کار و نحوه برخورد کارکنان وجود داشته است و بیش تر شکایات مربوط به مشکلات نوبت دهی و کمبود پزشک متخصص بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین صد در صد شکایاتی که به مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ارائه می شود رسیدگی و پاسخ دهی می شوند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: شکایاتی که به واحد های تحت پوشش یعنی درمانگاههای سطح شهرستانها و بیمارستان های بیرجند ارائه می شود در همان محل واحد رسیدگی می شود و در صورتی که این مشکل حل نشود به مدیریت درمان ارجاع می شود.

فیروزی به راه های ارتباط مراجعین و دریافت شکایات مردمی اشاره کرد و اظهار داشت: مراجعین محترم مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان می توانند از طرق ذیل نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ارسال کنند.

وی مراجعه حضوری به مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی واقع در بلوار پیامبر اعظم، تلفن پیغام گیر ۳۲۴۰۰۴۳۰، ارسال پیام کوتاه به سامانه پیام کوتاه مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۰۵۶۱ و یا مراجعه به سایت مدیریت درمان به نشانی: dskh.tamin.ir را از جمله این راه ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید   سردارسلیمانی مالک اشتری بود که چهره بین‌المللی مقاومت شد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها