مسئولان آزمون و خطاها را کنار بگذارند/قانون را به درستی اجرا کنیم

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولین باید بدانند آزمون و خطا دیگر کفایت نمی‌کند لذا از این پس باید در گام دوم انقلاب اسلامی وارد عمل شویم و قانون را به درستی اجرا کنیم.

به گزارش “پیام خاوران “ ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی، اظهار کرد: بارها امام خمینی (ره) اظهار داشتند که انقلاب اسلامی یک معجزه است بنابراین باید کلام بزرگان را فهمید و به زوایای آن پی برد.

 

وی با بیان اینکه آنچه امروز در حال وقوع است در واقع همان مضمون گفته‌های معصومین است که احادیث و روایات آن تنها مختص شیعیان نیست، افزود: طبق آیات و روایات امید دنیا به جوانان عجم و ایرانی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه بسیاری از مفاسد در داخل جامعه رخ می‌دهد، گفت: اگر درست شویم و مفاسد داخلی از بین برود دنیا جرأت نمی‌کند در مقابل ما سخنی بگوید.

 

وی با بیان اینکه وجود و ظهور امام زمان (عج) برای افرادی که از مفاسد پشتیبانی می‌کنند، عذاب‌آور خواهد بود، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم جامعه سالم سازی شود باید تصفیه شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حجت است و مخالفت با حجت در واقع جنگ با خداوند متعال است، بیان کرد: نباید از فتنه‌ها ترسید چراکه این فتنه‌ها باعث تصفیه جامعه و دور ریخته شدن افراد مفسد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برای مسلمان بودن نباید منت بر سر خدا بگذاریم چراکه ناقص نیاز به کامل دارد، اظهار داشت: اگر اندکی زبان و قلم کج شود باید پاسخ گوی یک ملت باشیم لذا مسئولین بسیار باید مواظب اعمالشان باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئولین باید بدانند آزمون و خطا دیگر کفایت نمی‌کند لذا از این پس باید در گام دوم انقلاب اسلامی وارد عمل شویم و قانون را به درستی اجرا کنیم، افزود: متأسفانه هنوز به دلیل بسیاری از مسئولین بی تفاوت و کارشکنی نفوذی‌ها در قانون و پیاده کردن آرمان‌های انقلاب سرگردان هستیم.

بیشتر بخوانید   کم رنگ شدن پدیده زباله‌گردی در بیرجند

منبع:مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها