فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی:بی بصیرتی یکی از مشکلات بزرگ کشور است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از سیاستمداران کشور بصیرت ندارند و بی بصیرتی یکی از مشکلات بزرگ کشور است خاطرنشان کرد: فساد یک مشکل در تمام کشور است و کسی برای مبارزه حقیقی با آن عمل نمی کند

به گزارش “پیام خاوران “، سردار علی قاسمی امشب در اجلاسیه نخستین رویداد استارت آپی انتخابات در ایران اظهار داشت: بسیج و سپاه مانند سایر نیروهای مسلح صیانت و برقراری امنیت در انتخابات را بر عهده دارد.

وی گفت: همچنین تبلیغ و ترویج برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، معرفی شاخصه های کاندیدای اصلح توسط اعضای بسیج از وظایف بسیج و سپاه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تدین، ایمان و تقوا، حُسن سابقه فرد، خانواده، ساده زیستی و مردمی بودن و بصیرت سیاسی، موضع گیری و واکنش درست به مسائل خارجی و داخلی و درک لازم از نیازهای مردم از جمله شاخصه های یک نماینده انقلابی است.

قاسمی تصریح کرد: تدین، ایمان و تقوا، حُسن سابقه فرد، خانواده، ساده زیستی و مردمی بودن و بصیرت سیاسی، برخورداری از منطق و قدرت اغنا در مسائل مختلف، موضع گیری و واکنش درست به مسائل خارجی و داخلی و درک لازم از نیازهای مردم از جمله شاخصه های یک نماینده انقلابی است.

وی ادامه داد: همچنین مبارزه حقیقی و علمی با فساد، مردمی ماندن و تلاش بر کاهش فاصله طبقاتی، مسئولیت پذیری، صله صدر و بی توجهی به چاپلوسان، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، داشتن سلامت سیاسی، آزاده بودن، سلامت اقتصادی، شایسته سالاری و جوان گرایی، پایبندی به قانون، توانمند، تحول خواهی و تحول آفرینی، سلامت در رقابت سیاسی و تلاش برای حفظ وحدت ملی از دیگر شاخصه های یک نماینده انقلابی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از سیاستمداران کشور بصیرت ندارند و بی بصیرتی یکی از مشکلات بزرگ کشور است خاطرنشان کرد: فساد یک مشکل در تمام کشور است و کسی برای مبارزه حقیقی با آن عمل نمی کند.

بیشتر بخوانید   تمام طرح انتقال آب از دشت مختاران به بیرجند تا پایان دولت

قاسمی با بیان اینکه جوان گرایی با اینکه کاندیدا و یا نماینده خود جوان باشد فرق دارد اظهار کرد: بسیاری برای حفظ وحدت شعار می دهند اما به آن عمل نمی کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۷۰ هزار بسیجی فعال در استان وجود دارد افزود: انقلابی بودن و انقلابیگری از وظایف اصلی سپاه است.

 

ارائه ۴۰ ایده به نخستین انتخاباتی

رئیس بسیج اساتید خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با دو رکن رهبری داعیانه امام راحل و مردم ولایتمدار به پیروزی رسید.

دیانی گفت: هر دو عنصر امام و امت در کشور خود را پررنگ نشان می دهد؛ حضور پررنگ و آگاهانه در انتخابات داشته باشیم و ویژگیهای نماینده انقلابی را تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب برای مردم تبیین و توصیف کنیم.

وی افزود: تحقق مردم سالاری دینی و تحقق شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است و رشد علمی کشور نسبت به قبل انقلاب ۱۱ برابر شده است.

رئیس بسیج اساتید خراسان جنوبی تصریح کرد: برای نخستین بار رویداد استارت آپی برای دستیابی به انتخابات خردمندانه و آگاهانه برگزار شده و برای این رویداد در ۱۳ موضوع ایده ها مطرح شده و بین ۴۰ ایده رسیده حدود ۱۰ ایده برتر معرفی شدند و هیات داوران نیز بین آنها سه ایده برتر انتخاب کرده و این ایده ها در کشور با هم به رقابت می پردازند.

دیانی بیان کرد: راههای مشارکت حداکثری در انتخابات، مراقبت از انتخابات به مصداق حق الناس، چگونگی انتخاب اصلح، نماینده مطلوب و مجلس کارآمد، راههای مهاردخالت بیگانگان در انتخابات ملی، روشهای نوین انتخاب اصلح در کلان شهرها، راههای مطمئن احراز نامزدهای انتخاباتی، روش مهار پولهای کثیف در انتخابات تمیز، راه گذار از قطبی سازی، کاذب، قومیتی و فرقه گرایی، راه های تحکیم قانون و مهار رفتار فرا قانونی، روش های دستیابی به شفافیت در هزینه های تبلیغاتی و فرصت سازی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در پیش برنده انتخابات از جمله موضوعات این رویداد بوده است.

بیشتر بخوانید   یادواره سردار شهید محمود کاوه در بیرجند برگزار شد

وی عنوان کرد: این ایده ها برای مردم و مجری انتخابات و مسئولات اجرایی می تواند مفید و سارنده باشد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها