پرداخت مطالبات پرستاران خراسان جنوبی منظم می شود

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه پرداخت حقوق پرستاران استان منظم می شود، گفت: یکی از مسیرهای کنترل و کاهش هزینه های غیرضروری، مدیریت منابع و نیروهای انسانی است و باید با کمک هم اجازه ندهیم بدون حساب، نیرو وارد سیستم شود.

به گزارش“پیام خاوران “ ،  محمد دهقانی فیروزآبادی در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه استان با تبریک میلادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از یک سرباز از خود گذشته و ایثارگر است که همه وجودش را در راه امنیت اریان اسلامی بدون هیچ توقعی فدا کرد و خداوند این سردار را در تمام دنیا بزرگ کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به رضایتمندی مردم استان در حوزه بهداشت و درمان، گفت: امروز با شرایط خاصی در دنیا مواجه هستیم و استکبار تلاش می کنند تا نظام جمهوری اسلامی را به زانو درآورد و همه ملت ایران در کنار هم در مقابل استکبار ایستاده ایم.

 

وی با بیان اینکه باید در هر شرایطی وظایف خود را به درستی انجام دهیم تا مشکلات را پست سر بگذاریم، افزود: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات از طریق کنترل و کاهش هزینه های غیرضروری انجام می دهد.

 

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی بیشترین پوشش خدماتی را در سطح کشور دارد، عنوان کرد: در استان پهناور  خراسان جنوبی با یک دانشگاه علوم پزشکی درحال ارائه خدمات هستیم و این کار را بسیار سخت می کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به نحوه پرداخت حقوق و مطالبات پرستاران اشاره و ادامه داد: در این راستا مطالبات پرستاران ۵۰ درصد ۵۰ درصد  پرداخت می شود تا پرستاران بتوانند روی یک دریافتی منظم برنامه ریزی داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه اولویت نخست پرداخت حقوق پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در استان است، بیان کرد: اینکه دانشگاه اگر ورودی برای جذب نیرو پرستار را بسته  است چون یکی از مسیرهای کنترل و کاهش هزینه های غیرضروری، مدیریت منابع  و نیروهای انسانی می باشد و باید با کمک هم اجازه ندهیم بدون حساب، نیرو وارد سیستم شود تا پرداختی پرستاران با تاخیر بیشتری مواجه نشود.

بیشتر بخوانید   هدیه ویژه دولت سیزدهم به مردم خراسان جنوبی

منبع:شبستان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها