فوت ۲بیمار در بیرجند هیچ گونه ارتباطی با بیماری کرونا ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند گفت: ۲ مورد فوتی که اخبار آنها در فضای مجازی در حال انتشار و پخش میباشد هیچ گونه ارتباطی با بیماری ڪرونا نداشته اند و اخبار مربوط در این خصوص کذب است.

به گزارش“پیام خاوران” مـحمد دهقانی فیروز آبادی ظهر امروز در بازدید میدانی از بیمارستان ولی عصر بیرجند با تاکید بر اینکه مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند اظهار داشت: با توجه به اینکه در فضای مجازی اعلام شده ۲ بیـمار در خـصوص ویـروس ڪرونا دربیمارستان فوت شده اند، چنین اخباری صـحت نـــدارد.

وی افزود: فوت این دو بیـمار یڪی به دلیل داشتن سابقه بیماری زمینه ای بوده و با توجه به اینکه اقدامات لازم و ارسال نمونه آزمایشگاهی در خصوص بیماری ڪرونا برای ایشان انجام شده اما قبل از دریافت پاسخ نمونه ارسالی این بیمار فوت شده ، اما باتوجه به پاسخی که طی روز گذشته به دست مارسیده جواب نمونه ارسالی این بیمار منفی بوده است و این بیمار در خصوص ویروس کرونا فوت نشده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند بیان کرد: مورد دیگر اینکه اخبار فوت بیماری در حال پخش و انتشار هست ، خانم جوانی بوده که چندروز بعد از زایمان به دلیل علائم در گیری مغزی در بیمارستان بستری شده اند و توسط متخصصین عفونی مکرر ویزیت شده باتوجه به اینکه خود بنده هم ایشان را ویزیت کرده ام .

دهقانی تصریح کرد: بیمار ذکرشده هیچ علائمی مبنی بر داشتن کرونا مشاهده نشده و حتی نمونه برای این بیمار هم ارسال نشده و این بیمار بخاطر بیماری مغزی فوت شده است. و این ۲ مورد فوتی که اخبار آنها در فضای مجازی در حال انتشار و پخش میباشد هیچ گونه ارتباطی با بیماری ڪرونا نداشته اند و اخبار مربوط در این خصوص کذب میباشد.

بیشتر بخوانید   اتمام طرح بهارستان در 193 روستای استان خراسان جنوبی

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها