اتمام طرح بهارستان در ۱۹۳ روستای استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از اجرای موفق طرح‌های توسعه محور این شرکت و اتمام طرح بهارستان در ۱۹۳ روستای استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی دادگر با تشریح اقدامات انجام شده در این طرح اظهار داشت: تلاشگران صنعت برق امسال در راستای اجرای طرح های بهینه سازی شبکه برق اقدامات شاخصی در سطح استان به ویژه در سطح روستاها انجام داده اند که اجرای کامل طرح بهارستان در ۱۹۳روستای سطح استان بخشی از این اقدامات است.

وی به اجرای «طرح بهارستان» در روستاهای مورد هدف این طرح با اولویت روستاهای مشکل دار اشاره کرد و گفت: با حمایتهای به عمل آمده از سوی دولت سیزدهم در جهت توسعه و بهسازی شبکه های برق روستایی، توجه به مناطق محروم و توسعه متوازن، از ابتدای سال ١٤٠٢ تاکنون طرح روستا محور بهارستان با اعتباری بالغ بر۸۶ میلیارد تومان در سطح روستاهای ۱۱ شهرستان استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از۴۰ درصد شبکه توزیع برق روستایی استان خراسان جنوبی در قالب طرح بهارستان تاکنون بهسازی شده است، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته؛ عملیات نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع در قالب طرح بهارستان در بخش زیادی از روستاهای استان انجام شده و اجرای آن تا پوشش ١٠٠ درصدی تمام روستاهای سطح استان ادامه خواهد داشت.

دادگر گفت: جابه جایی تیرهای موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض و تقویت ترانسفورماتورها و نصب پست جدید بخشی از کارهایی است که در قالب طرح بهارستان در روستاها انجام شده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از 93 هزار خانوار خراسان جنوبی از طرح کالا برگ الکترونیکی بهره‌مند شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها