برگزاری جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در مخابرات خراسان جنوبی

سومین جلسه کمیته پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس به منظور حفظ سلامت کارکنان مخابرات منطقه خراسان جنوبی برگزار گردید.

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، جلسه ستاد پیشگیری از کرونا ویروس، با ارائه گزارش عملکرد و مشکلات پیرامون شیوع ویروس در مخابرات منطقه خراسان جنوبی با حضور سرپرست مخابرات منطقه و مدیران ستادی این مجموعه برگزار شد.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری کلیه کارکنان اظهار کرد: با عنایت به تاکید مسئولین یکی از سخت ترین هفته های مبارزه با ویروس کرونا را پیش رو داریم که با حفظ آرامش و نکات بهداشتی به امید خدا می توانیم از این بحران به سلامت گذر کنیم.

آذری نصر آباد افزود: همکاران ۱۱۸ و ۲۰۲۰ و همچنین همکاران دچار بیماری‌های خاص که نیاز به حضور فیزیکی آنها جهت انجام فعالیت ها نمی باشد،میتوانند تا ۱۵ اسفند ماه۹۸ برای حفظ سلامت خود و نزدیکان و اطرافیان، فعالیت‌های شرکت را به صورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل انجام دهند.

وی ادامه داد: علاوه بر دورکاری بخشی از کارکنان ، به تمام مشترکین مخابرات منطقه خراسان جنوبی اطلاع رسانی شده است که برای کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود، از خدمات غیرحضوری ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰، وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و شماره گیری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات غیرحضوری هستند استفاده نمایند.

مخابرات منطقه خراسان جنوبی تاکید کرد : سعی شود در این هفته از برگزاری جلسات غیر ضروری صرف نظر شود و مراحل ضدعفونی کردن روزانه و رعایت بهداشت در محیط کار بصورت مستمر انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید   فرهنگ مقاومت در مقابل ظلم در جامعه و جوانان ما تأثیر می گذارد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها