اهدای شیرینی میلادحضرت ابالفضل (ع) در بین سربازان جبهه سلامت ازسوی هیات ابوالفضلی بیرجند

عضو هیأت مدیره هیئت ابوالفضلی بیرجند از توزیع شیرینی جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) در بین خانواده های سربازان خط مقدم جبهه سلامت خبر داد

به گزارش ” پیام خاوران ” ،  غلامحسین کریم پورفرد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با تاکید بر اینکه در اعیاد شعبانیه مراسم باشکوه همراه با پذیرایی های مناسب برگزار می شود، بیان کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، گل و شیرینی جشن ولادت حضرت ابوالفضل (ع) در بین خانواده های پزشکان و کادر درمانی بیمارستان های شهر بیرجند توزیع خواهد شد.

وی ضمن تشکر از خدمات شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران، صحت و سلامت را برای این قشر کشور و شفای عاجل همه بیماران را از خدای متعال خواستار شد و تاکید کرد: این روزها کادر درمانی بیمارستان‌های استان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند.

عضو هیأت مدیره هیئت ابوالفضلی بیرجند با اشاره به اینکه اگر چه بیماری کرونا گرفتاری بسیاری را ایجاده کرده، افزود: اما این روزها شاهد همدلی و همکاری بیشتری بین مردم هستیم و امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی هر چه سریعتر این ویروس منحوس ریشه کن شود.

هیأت متحده ابوالفضلی اولین و قدیمی ترین هیأت عزاداری شهر بیرجند است که در سال ۱۳۰۰ هجری شمسی توسط خیرین و معتمدین محله خیرآباد بیرجند تأسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

۳ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند هستند

عضو هیات عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت این مرکز هستند گفت: نوروز  امسال ۸۷۰ سبد حمایتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع و حدود ۱۸۰ بسته حمایتی دیگر نیز آماده توزیع است.

بیشتر بخوانید   اهدای پلاسما توسط ۴۰ بهبودیافته کرونا در خراسان‌جنوبی

غلامحسین علیزاده بیرجندی شامگاه  شنبه  وبمناسبت اعیاد شعبانیه از طریق ویدئو کنفرا نس به خبرنگاران رسانه های گروهی  با بیان اینکه مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند از بهمن ماه سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است

وی با بیان اینکه هیات ابوالفضلی (ع) بیرجند با بیش از ۴۰ سال فعالیت علاوه بر برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، برنامه های فرهنگی مختلفی را در طی سال اجرا می کند خاطرنشان کرد دارالایتام حضرت ابوالفضل (ع) متعلق به موسسه فرهنگی و خیریه هیات ابوالفضلی بیرجند، هر هفته بصورت مستمر برای یک هزار  یتیم غذا طبخ می کند.

عضو هیات عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند بیان کرد:موسسه فرهنگی هیات ابوالفضلی (مصلی) و زورخانه امیر عرب  هر ساله در آستانه فرارسیدن سال جدید اقدام به برگزاری جشن گلریزان می کند.

وی  تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا جشن گلریزان امسال برای اولین بار بدون حضور مردم و به صورت زنده از طریق شبکه خاوران پخش شد و مردم کمک‌های خود را از طریق فضای مجازی و شماره کارت و شماره حساب گلریزان واریز کردند.

 علیزاده بیرجندی از کمک ۷۷۵ میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان ۹۸ بیرجند خبر داد و گفت: بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ دست لباس نو از کمک‌های مردمی خریداری و در آستانه سال نو بین دانش‌آموزان محروم استان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت این مرکز نیکوکاری هستند، ادامه داد: در آستانه عید نوروز ۸۷۰ سبد حمایتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده و  همچنین حدود ۱۸۰ بسته حمایتی دیگر نیز آماده توزیع است.

بیشتر بخوانید   سیزده بدر را درخانه بمانیم/امامزادگان،بوستانهای خراسان جنوبی میزبان مردم در روز طبیعت نیست 

عضو هیات عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند تصریح کرد: شب یلدا ۹۸ با همت خیران بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ بسته میوه ای در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/۲۵۰

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها