آغاز فاز اجرایی ساخت زائر سراهای استان خراسان جنوبی در مشهد

ساخت بنای زائر سراهای استان خراسان جنوبی که با ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۹ طبقه از سال ها قبل در مشهد مقدس پیش بینی شده از سال گذشته وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، بر اطلاع رسانی مناسب درخصوص اهمیت  ساخت زائر سرای استان در مشهد به جهت بهره مندی اقشارکم درآمد برای تشرف به زیارت حضرت ثامن الحجج واقدامات انجام شده و نیازمندیهای طرح تأکید کرد.

سید کمال الدین میرجعفریان عصر امروز در جلسه ای با هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات و بنیاد زائر استان با بیان اینکه اطلاع رسانی مناسب درخصوص اقدامات و برنامه ها باید در اولویت کار مجموعه قرار گیرد اظهار داشت: در این زمینه باید از ظرفیت تریبون های نمازجمعه و جماعات، صدا و سیما، فضای مجازی و…. حداکثر استفاده را برد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی اقدامات به جامعه این ویژگی را دارد که ضمن اعلام شفافیت عملکرد، روند اجرای کار و میزان نیازهای موجود را به مردم منتقل می کند. خاطر نشان کرد: مردم استان همواره در کمک به همنوعان خود سنگ تمام گذاشته اندواین استان از دیرباز در این گونه اقدامات خیرخواهانه همواره جزو استان های پیشرو بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و نیز استاندار خراسان جنوبی به واسطه تأکیدات ویژه ای که برای احداث زائر سرای استان داشته اند، ادامه داد: به واسطه پیگیری ها و حمایت های همه جانبه استاندار، علیرغم فشردگی برنامه، موضوع زائر سرا در اولویت کارهای سال ۹۸ قرار داشته است.

میرجعفریان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و… هر کدام در حوزه وظایف و اختیارات شان می توانند در این موضوع همراهی  کنند افزود:تدوین یک برنامه جامع در ابتدای سال و پیگیری همه موارد در طول سال را از جمله کارهایی است که باید در اولویت برنامه های هیئت امنا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید   غذاهایی که سرفه‌های کرونایی را کم می‌کنند

میرجعفریان گفت: سال گذشته با هم افزایی همه دستگاه های اجرایی زیرساخت های لازم برای سفر اربعین به گونه ای فراهم شد که برای همیشه کارایی داردو از همین تجربه عتبات عالیات می توان در ساخت زائر سرا هم استفاده کرد تا نتیجه مطلوب تری حاصل گردد و این پروژه عظیم به زودی به ثمر برسد.

در این جلسه که با هدف بررسی اقدامات یک سال گذشته و تعیین هیئت مدیره جدید بنیاد زائر تشکیل شد، حجه الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند، میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جوینده رئیس ستاد عتبات عالیات، داعی مدیر کل راه و شهرسازی، عباسی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، تقی زاده رئيس شورای شهر بیرجند و زینلی مدیرعامل  کویر تایر به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره بنیاد انتخاب شدند.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها