امام جمعه بیرجند درگذشت ۱۳ نفر در حادثه رانندگی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی ضایعه درگذشت ۱۳ تن از مردم شهرستان سربیشه را در تصادف محور درح به سربیشه تسلیت گفت.

به گزارش “پیام خاوران”  در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: ضایعه درگذشت جانسوز و اندوهبار ۱۳ تن از مردم شریف شهرستان سربیشه و حومه بر اثر تصادف اتوبوس موجب غم و اندوه مضاعف گردید.

وی افزود: در طی سال‌های گذشته جمع زیادی از هموطنان ما در راه‌های استان به دلایل مختلفی جان خودشان را از دست داده و یا دچار خسارت‌های جبران ناپذیری شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: متاسفانه محور درح به سربیشه که روز گذشته این حادثه ناگوار در آن به وقوع پیوست، از جمله مسیرهایی می‌باشد که در حال حاضر به عنوان راه ترانزیتی از آن استفاده می‌شود و نگرانی‌های زیادی را برای مردم شریف آن منطقه بوجود آورده است، لذا انتظار است مسوولان دست اندرکار در جهت ارتقای کیفی و کمی راه‌های فرعی و اصلی استان خراسان جنوبی بیش از گذشته تلاش نمایند.

وی گفت: اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده‌های داغدیده، صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان شفای عاجل و سلامتی کامل را از درگاه خداوند مسالت دارم.

صبح دیروز (سه‌شنبه) در محور درح – ماهیرود شهرستان سربیشه، برخورد یک تریلی با اتوبوس خط روستایی که از دهستان لانو عازم سربیشه بود، باعث جان باختن ۱۳ نفر و مصدومیت تعدادی از مسافران شد.

مصدومان به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح اجباری شدن بیمه سلامت برای افراد فاقد پوشش بیمه‌ای در استان خراسان جنوبی اجرا می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها