هیچ مورد مثبتی از کرونا در زندان‌های خراسان جنوبی مشاهده نشده است

 مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تاکنون در زندان‌های استان موردی از ابتلا به بیماری کرونا نداشته‌ایم، افزود: زندانیان در بدو ورود به زندان مورد آزمایش و بررسی قرار می‌گیرند.

به گزارش “پیام خاوران “علی هاشمی  اظهار کرد: در روزهای شیوع کرونا، ۲۱۶۱ نفر از زندانیان استان به مرخصی رفته‌اند و اکنون این مرخصی‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در زندان‌های استان موردی از ابتلا به بیماری کرونا نداشته‌ایم، افزود: زندانیان در بدو ورود به زندان مورد آزمایش و بررسی قرار می‌گیرند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی با اشاره به قرنطینه ورودی‌های جدید به زندان و زندانیان به مرخصی رفته در بدو ورود به زندان، تصریح کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محیط زندان رعایت می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه در زندان همه پروتکل‌های بهداشتی به صورت بسیار دقیق مراعات می‌شود، بیان‌کرد: موارد مشکوک به مراکز درمانی انتقال داده می‌شوند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام محیط زندان روزانه ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: از ملاقات و ورود خانواده‌های زندانیانی که علائم مشکوک دارند، به زندان جلوگیری می‌شود و پرسنل زندان نیز هر روز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تصمیم دولت برای حمایت از واحدهای صنفی و صنعتی متضرر از کرونا

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها