۴۰ پرونده تخلف در ماه مبارک رمضان تشکیل شد

تهوری گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت ها ویژه ماه مبارک رمضان تا امروز یک هزار و ۷۷۵ مورد بازرسی انجام شده که تعداد ۴۰ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۴۴۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش “پیام خاوران “ علی تهوری اظهار کرد: با عنایت به آغاز ماه مبارک رمضان طرح ویژه نظارتی از تاریخ سوم اردیبهشت 99 تا 4 خردادماه 99 در سطح استان خراسان جنوبی توسط سازمان صمت استان اجرا می شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: در این طرح بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی بر شبکه توزیع کالا و خدمات نظارت می کنند.

تهوری گفت: نظارت ها توسط بازرسان ادارات مربوطه در صبح و بعد از ظهر و قبل و بعد از افطار با بازرسی در قالب طرح های مشترک صورت می گیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح تشدید نظارت ها ویژه ماه مبارک رمضان تا  امروز(18 اردیبهشت) یک هزار و 775 مورد بازرسی انجام شده که تعداد 40 پرونده تخلف به ارزش ریالی 440 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: تاکنون در راستای ایفای حقوق مصرف کنندگان؛ از محل رسیدگی به شکایات مردمی مبلغ چهار میلیارد و 95 میلیون ریال به شاکیان(مردم) برگشت داده شده است.

تهوری بیان کرد: در طرح تشدید نظارت ها ویژه ماه مبارک رمضان، کالاهایی مرسوم ماه مبارک رمضان مانند خرما، زولبیا و بامیه، مواد پروتئینی، غذایی، لبنی و مراکز عرضه آش، حلیم و غیره مورد رصد و پایش قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: مردم خراسان جنوبی می توانند در صوت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، گرانفروشی، احتکار و عدم درج قیمت مراتب را به ستاد خبری 124 سازمان صمت استان اعلام کنند.

بیشتر بخوانید   رییس کل دادگستری خراسان جنوبی: نقش بازرسی پررنگ‌تر شده است

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشترین فراوانی تخلفات اصناف در این برهه زمان به ترتیب مربوط به عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و گرانفروشی بوده است.

منبع:مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها