ممنوعیت ورود مصالح ساختمانی به خراسان جنوبی

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت:دستگاه‌های اجرایی مجاز نیستند که برای پروژه‌های عمرانی از خارج استان مصالح ساختمانی وارد کنند و این موضوع به شدت پیگیری و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “ سید کمال‌الدین میرجعفریان اظهار کرد: حمایت از تولید داخل و به ویژه تولیدات داخل استان در راستای اقتصاد مقاومتی از جمله تأکیدات ما در خریدهای مرتبط با پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی است.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در حال حاضر اگر در خراسان‌جنوبی مصالح ساختمانی استانداردی تولید می‌شود، دستگاه‌های دولتی و اجرایی مجاز نیستند که برای پروژه‌های عمرانی از خارج استان مصالح ساختمانی وارد کنند و این موضوع به شدت پیگیری و با آن برخورد می‌شود.

میرجعفریان با اشاره به اینکه این مسئله ضمانت اجرایی و نظارتی دارد، ادامه داد: ذی حسابان دستگاه‌های اجرایی باید بر خرید مصالح استاندارد داخل استان در پروژه‌های عمرانی کنترل و نظارت داشته و متولیان خرید در این زمینه پاسخگویی داشته باشند.

وی در زمینه تأثیر ویروس کرونا بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی در خراسان‌جنوبی افزود: هم قبل از سال ۹۹ و هم بعد از سال تأکید کرده‌ایم که پروژه‌های عمرانی استان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مد نظر دانشگاه علوم پزشکی و ستاد ملی مدیریت کرونا ادامه پیدا کند و در حال حاضر نیز تأکید بر همین نظر است.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: خواست ما ادامه پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازها در استان در عین تأکید بر حفظ سلامت کارگران و پیمانکاران از طریق حفظ اصول بهداشتی است.

منبع:مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   28 مصوبه حوزه راه وشهرسازي خراسان جنوبی اجرایی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها