سرمایه گذاری ۷۵۰میلیون تومانی فعالان اقتصادی برای پیشگیری از کرونا در خراسان‌جنوبی

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن وکشاورزی بیرجند ازسرمایه گذاری ۷۵۰ میلیون تومانی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای پیشگیری از کرونا در خراسان‌جنوبی خبر داد

به گزارش ” پیام خاوران ”  محسن احتشام ظهر امروز درحاشیه نشست گفت وگوکمکی دولت وبخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتاق بازرگانی ایران و اتاق تهران به ۱۴ بیمارستان خراسان‌جنوبی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ میلیون تومان در راستای تهیه اقلام بهداشتی به این بیمارستان‌ها کمک شده است بیان کرد:۱۵۰ میلیون تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی فعالان اقتصادی استان و ۲۵۰ میلیون تومان نیز کمک‌های فعالان اقتصادی عضو اتاق در راستای پیشگیری از شیوع کرونا به استان اختصاص یافته است.

رئیس پارلمان بخش خصوصی خراسان جنوبی بیان کرد: فعالان اقتصادی وبخش خصوصی در راستای ایفای مسئولیت ونقش خود در مسئولیت اجتماعی و پیشگیری از شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی۷۵۰ میلیون تومان مشارکت کردند.

احتشام  به برگزاری شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اشاره کرد وگفت: ۵ جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و ۱۱ جلسه کمیته کارشناسی شورا سال گذشته در خراسان‌جنوبی برگزار شده است.

رئیس پارلمان بخش خصوصی خراسان جنوبی  با اشاره به ارتقا عملکرد شورا و بخش خصوصی از نظر کیفیت از رتبه ۱۵ در سال ۹۷ به ۲۲ در سال ۹۸ افزود: از مجموع ۳۰ مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ۶۵ درصد اجرا، ۲۵ درصد در حال اجرا و ۱۰ درصد نیز اجرا نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجندابراز امیدواری کرد:در سال جهش تولید برای اجرایی‌شدن مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خراسان‌جنوبی تلاش بیشتری صورت گیرد.

احتشام خاطر نشان کرد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان ۱۷ پیشنهاد مطرح شد که ۷ پیشنهاد در حوزه امور مالیاتی، پنج پیشنهاد در حوزه بانکی، سه پیشنهاد در حوزه طیور، یک پیشنهاد در حوزه کشاورزی و یک پیشنهاد نیز تأمین اجتماعی بوده است.

بیشتر بخوانید   روکش اسفالت محور بشرویه – دیهوک انجام شد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها