نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فضای مجازی را به دست جوانان انقلابی بسپارید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی جوانان انقلابی در سپاه موشک و جنگنده می‌سازند باید فضای مجازی را به آنها بسپاریم تا فضای مجازی ایرانی تولید کنند؛ باید به جوانان انقلابی اعتماد کنیم.

به گزارش “پیام خاوران “ ، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های سرایان، طبس، فردوس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مصوبه همه‌پرسی روسیه موجب خوشحالی شد؛ بعد از آن دوران کمونیستی، کلمه پروردگار را در متن قانون اساسی آورد کشورها بیدار شدند و برخی در حال بیداری‌اند. جریان ناو آمریکایی که آتش گرفت باعث شد افکار عمومی کشورها به این سمت برود که آمریکا حتی ناو خود را نمی‌تواند حفظ کند و ایران درست می‌گوید.

وی بیان کرد: آمریکا آنقدر ایجاد نارضایتی کرده که در میان مردم خودشان امنیت ندارند. شاید ارتشی‌های ناراضی آمریکایی آن بلا را بر سر ناو آمریکا درآورد و نارضایتی‌ها در آن کشور زیاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همان طور که اشاره شد و  از قبل هم معلوم بود هرجا انقلاب می‌خواهد به شرایط سخت برسد دست غیبی آن را نجات می‌دهد.

عبادی عنوان کرد: مجلس یازدهم مجلسی خوب و امیدوار است چرا که سال گذشته با وجود خطر فتنه و کرونا و با کار شکنی‌هایی که  بود لطف خدا بار دیگر شامل حال مردم شد و مجلسی قوی با انتخاب خوب روی کار آمد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های کشور کم نیست و بالاترین آن ظرفیت ایمانی مردم است و استعدادهای اقتصادی، سیاسی و بین المللی زیادی نیز داریم افزود: در وضع موجود مجلس با کمال هوشیاری موضوعات را  بررسی و مشکلات را اولویت بندی می‌کند.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن پرداخته شود فضای مجازی است؛ چون اگر فضای مجازی مهار نشود همه چیز به باد می‌رود و این در حالی است که  وقتی می‌توانیم موشک به فضا پرتاب کنیم چطور نمی‌توانیم فضای مجازی ایرانی داشته باشیم؟ اگر فرصت را به استعدادهای جوانان بدهیم مابقی امور را می‌سازند.

بیشتر بخوانید   پیام تسلیت فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری به مناسبت درگذشت مادر این شهید سرافراز

عبادی ادامه داد:  آن همه تبلیغات برای فضای مجازی کردند که دست بیگانه است اما چه شد؟ طرح‌های آنها به کجا رسید؟ ضربه اقتصادی که از جهت طلا، ارز ، سکه و کم ارزش‌شدن پول می‌خوریم  بخش زیادی آن مربوط به فضای مجاری است.

امام جمعه بیرجند گفت: در مورد فضای مجازی اگر فرصت را به جوانان انقلابی بدهند همان طور که باقی امور را ساختند این را هم می‌سازند آن روزی که قرار شد تلگرام بسته شود همراهی نشد تنها انقلابی‌ها رفتند و مابقی ماندند. در آن زمان در رسانه‌های مکتوب ایرانی‌ها گفتند به جای اینکه پول‌ها را به خارج می‌دهند به ما بدهید تا بسازیم. الان هم صنایع سپاه بهترین جنگنده را می‌سازد و هواپیمای مسافربری را هم می‌تواند بسازد پس کافی است به جوانان اعتماد کنیم و کارها به آنها واگذار کنیم.

عبادی گفت: مجلس اولویت‌ها را رعایت می‌کند و امید است امور به دست صاحبان اصلی برگردد تلاش شود مسائل اقتصادی رفع شود. اگر مشکلات اقتصادی درست شود بقیه مسائل رفع می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها