پیام تسلیت فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری به مناسبت درگذشت مادر این شهید سرافراز

سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری طی پیامی درگذشت مادر شهید ناصری را تسلیت گفت.

به گزارش “پیام خاوران” در متن پیام تسلیت فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری آمده است:  مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه خانم مریم هاشمی، مادر ارجمند شهید والامقام سردار شهید حاج محمدناصر ناصری ، را به خانواده محترم‌ ایشان،سایر وابستگان، همکارانم در قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و مردم شریف استان خراسان جنوبی تسلیت عرض می نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم؛ امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدش مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

حاجیه خانم مریم هاشمی ظهر روز گذشته در۸۰ سالگی براثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر این بانوی بزرگوار امروز عصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیرجند تشییع و  در کنار فرزند شهیدش آرام خواهد گرفت.

سردار سرلشکرشهید  محمدناصر ناصری در سال ۱۳۴۰ در روستای سیستانک از توابع شهر اسفدن متولد شد. وی به همراه ۸ دیپلمات دیگر کشورمان، ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در شهر مزار شریف به دست نیروهای طالبان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   وزرش باد شدید و گرد و خاک در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها