ارائه بیش از ۵۰ هزار نفر ساعت آموزش در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوسف

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوسف گفت: در ۴ ماهه نخست امسال در مجموع ۵۰ هزار و ۴۴۶ نفر ساعت معادل ۲۷ دوره و ۳۵۱ نفر دوره آموزش ارائه شده است.

به گزارش“پیام خاوران”  ، ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته در مجموع ۲۰۵ هزار و ۷۷۴ نفر ساعت آموزش در این مرکز به متقاضیان ارائه شده است.

وی افزود: این آموزش ها معادل ۱۲۲ دوره و یک هزار و ۸۰۱ نفر دوره بوده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوسف بیان کرد: سال گذشته در بحث آموزش های جوار پادگان ۴۶۲ نفر دوره معادل ۲۴ هزار و ۱۱۶ نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

ملکی تصریح کرد: همچنین در بحث آموزش های ثابت شهری نیز ۳۴۷ نفر دوره معادل ۴۸ هزار و ۹۶۲ نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

وی به بحث آموزش روستایی و عشایری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۰۳ نفر دوره معادل ۳۰ هزار و ۸۲۶ نفر ساعت آموزش به روستاییان و عشایر شهرستان خوسف انجام شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوسف یادآور شد: همچنین در بحث آموزش زندانیان نیز ۵۱۵ نفر دوره معادل ۷۰ هزار و ۱۰۳ نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

ملکی از آموزش ۵۰ نفر دوره معادل ۸ هزار و۴۱۷ نفر ساعت در طرح آموزش در محیط کار واقعی خبر داد و اظهار داشت: همچنین در بحث آموزش در مراکز سیار شهری نیز ۱۴۴ نفر دوره معادل ۲۱ هزار و ۴۰ نفر ساعت آموزش صورت گرفته است.

وی به عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خوسف در ۴ ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال در مجموع ۵۰ هزار و ۴۴۶ نفر ساعت معادل ۲۷ دوره و ۳۵۱ نفر دوره آموزش ارائه شده است.

بیشتر بخوانید   از غروب خورشید تا ۴ ساعت بعد در مصرف برق صرفه جویی کنید

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها