آسفالت تمامی معابر خاکی شهر بیرجند تا پایان آبان

شهردار بیرجندگفت : تمامی معابر خاکی شهر بیرجند تا پایان آبان امسال آسفالت می‌شود.

به گزارش“پیام خاوران “ ، جاوید اظهار داشت : امیدواریم با توجه به تفاهم نامه‌ای که با شرکت آب وفاضلاب برای اجرای شبکه آب و فاضلاب این معابر منعقد شده در صورت انجام تعهدات این شرکت، تمامی معابر خاکی شهر بیرجند تا پایان آبان آسفالت شود.

وی افزود: سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری در چهار ماه اول سال بیش از ۹ هزار تن آسفالت تولید کرده که تاکنون ۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر بیرجند آسفالت، روکش و لکه گیری شده است.

 

شهردار بیرجند با اشاره به توجه ویژه سازمان عمران در خصوص آسفالت معابر خاکی شهر بیرجند که به دلیل عدم اجرای شبکه‌های زیرساختی تاکنون انجام نشده بود، گفت: این معابر بیشتر در شمال شهر و مناطق کمتر برخوردار واقع شده است.

 

جاوید افزود: معابر خاکی معصومیه پایین شامل خیابان‌های نیستان و بهارستان، معابر خیابان تلاش در معصومیه بالا، حاشیه میدان آیت ا… عبادی، خیابان خلیج فارس ۴ و فرعی‌های آن، غفاری ۲۴ و ۲۶ و معابر خیابان سلمان و شرافت در ۴ ماه اول امسال آسفالت شد.

 

وی گفت: روکش آسفالت خیابان‌های مطهری، پاسداران؛ تقاطع بیمارستان تامین اجتماعی، مدرس؛ چهار راه سیلو، تقاطع ۱۵ خرداد و پاسداران، بلوار غدیر، میدان تمنای باران و میدان آزادی نیز در چهار ماه اول سال انجام شده است.

منبع:صداوسیما

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   روستاهای محروم خراسان جنوبی مقصد فعالیت جهادی گروه فرهنگی شهید ناصری است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها