حق مسکن ۳۰۰هزارتومانی کارگران برای تصویب نهایی به هیأت دولت رسید

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی درباره تصویب حق مسکن کارگری گفت: مصوبه شورای‌عالی کار برای افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن در کمیسیون اقتصادی تصویب شد و برای تصویب نهایی به هیأت دولت ارجاع شد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، وزیر کار در ۳۱ خرداد ماه طی نامه‌ای به جهانگیری،‌ معاون اول رئیس جمهور نوشت: به استحضار می‌رساند بر اساس ماده ۲ اصلاحی قانون راجع به طبقه‌بندی مشاغل و برقراری کمک‌هزینه مسکن کارگری مصوب ۱۳۷۰ مجلس شورای اسلامی کمک‌هزینه مسکن برای کارگران مشمول قانون کار سالیانه توسط شورای‌عالی کار تعیین و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

مصوبه افزایش حق مسکن کارگران در ۱۷ خرداد ماه در جلسه شورای‌عالی کار تصویب شده بود و در ۳۱ خرداد ماه از سوی شریعتمداری به هیأت دولت ارسال شد ولی با گذشت ۵۰ روز از ارسال این مصوبه هنوز خبری از تصویب نیست.

​تصویب افزایش حق مسکن کارگری در کمیسیون اقتصادی دولت

محمد شریعتمداری, وزیر کار امروز از تصویب این مصوبه در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد و گفت: امروز کمیسیون اقتصادی دولت، به‌اتفاق آرا افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران را که پیش از این در شورای‌عالی کار پیشنهاد و تصویب شده بود به‌تصویب رساند.

وی بیان کرد: با تصویب کمیسیون اقتصادی دولت، این موضوع برای تصمیم‌گیری نهایی و طرح به  هیأت دولت ارجاع شد. با توجه به اهمیت موضوع این امر طی جلسات آینده در هیأت دولت تصویب می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خبر خوش برای کارگران / حق مسکن 1402 ابلاغ شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها