۹۳۷ روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهره مندی ۸۴ درصدی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی گفت: تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان ۹۳۷ روستا است.

به گزارش  “پیام خاوران “ ، سیدمحمود هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در استان خراسان جنوبی فعالیت‌های گازرسانی سرعت قابل توجهی گرفت به طوری که از ابتدای سال ۱۳۹۲ ، ۱۷ شهر، ۹۰۴ روستا و ۱۳۱۳ واحد صنعتی در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده‌اند.

وی در تشریح فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری خراسان جنوبی مشتمل بر ۳۲ شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که از این تعداد ۱۷ شهر در دولت تدبیر و امید به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی ۸۴ درصدی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی افزود: تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در خراسان جنوبی ۹۳۷ روستا است که از این تعداد ۹۰۴ روستا از سال ۱۳۹۲ به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده‌اند.

وی در ادامه به بهره‌مندی یک هزار و ۴۷۵ واحد صنعتی تولیدی و خدماتی خراسان جنوبی از گاز طبیعی اشاره و بیان کرد: یک هزار و ۳۱۳ واحد صنعتی استان از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده‌اند.

هاشمی از وجود ۲۶۶ هزار و ۷۰۰ مشترک گاز در استان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و ۱۰ کیلومتر خط انتقال گاز و ۹ هزار و ۶۷۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع در خراسان جنوبی اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: در هفته دولت سال جاری بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۱۷۰ روستا، ۵۲ واحد تولیدی و کلنگ‌زنی ۲۳۰ روستا جمعا با اعتبار ۵۶۹ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید   دولت چه میزان حق بیمه‌ روستاییان وعشایر را می پردازد؟

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها