توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در شهرستان خوسف

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک‌های مومنانه همزمان با دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ مهران پوراظهار داشت : در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه و همزمان با دهه اول محرم توزیع ۳ هزار و ۶۷ بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان انجام شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب و سویا و دیگر اقلام است که به نسبت تعداد افراد خانوار توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف  با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: از ابتدای محرم ۲۰۰ بسته آموزشی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال و هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مهران پور بیان کرد: در این مرحله کمیته امداد، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان، خیرین و مراکز نیکوکاری همکاری لازم را در رزمایش کمک‌های مومنانه شهرستان خوسف داشته اند.

وی  ادامه‌داد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اشاره به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا باید افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند، به‌خصوص اینکه در آستانه ماه محرم که ماه انفاق و ایثار است، قرار داریم.

مهران پور تصریح کرد: تلاش و هدف گذاری ما بر این است که کمک به نیازمندان در گام دوم کمک‌های مومنانه بر اساس نیاز محرومان صورت گیرد چرا که به جز بسته‌های معیشتی، محررئیس کمیته امداد شهرستان خوسف ومان با توجه به سنین مختلف اعضای خانواده نیاز‌های گوناگون دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آغاز به کار نرم افزار "برق من" برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها