قول مساعد مسئولان کشوری برای رفع مشکلات منابع طبیعی خراسان جنوبی

رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای اختصاص اعتبار ویژه و ارائه راهکار‌های عملی برای حل مشکلات حوزه منابع طبیعی خراسان جنوبی، قول مساعد داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، منصور رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با ارائه گزارشی از سیاست‌ ها، برنامه‌ ها، فعالیت ‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه منابع طبیعی، برای پیگیری مشکلات موجود در حوزه منابع طبیعی خراسان جنوبی قول مساعد داد.

خسروی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار رسیدگی سریع ‌تر به گلایه مردم روستا‌های استان از منابع طبیعی شد و گفت: با تمام اقدامات انجام شده، باز هم مردم در تمام دهگردشی‌ ها از موضوعات منابع‌ طبیعی گلایه‌ هایی دارند که باید هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.

وی با اشاره به پراکندگی، مرزی ‌بودن، خشکسالی چندین ساله و وسعت خراسان جنوبی افزود: سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور نگاهی ویژه در حوزه اعتبارات به استان داشته و امیدواریم این نگاه ویژه با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط استان، ادامه داشته باشد.

خسروی همچنین خواستار برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار برای احداث سد‌ها و بند‌های خاکی و جلوگیری از هدررفت روان‌ آب‌ها در خراسان جنوبی شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توجه به زغال سنگ طبس اقتصاد شرق کشور را متحول می کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها