تکمیل بیمارستان خوسف نیازمند ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف گفت: تکمیل بیمارستان شهرستان خوسف نیازمند ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش “پیام خاوران “ جمیله احمدی اظهار کرد: فاز دوم بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف اواخر سال ۹۷ به مرحله اجر گذاشته و قرارداد با پیمانکار منعقد شد.

وی با بیان اینکه طبق قرارداد سال ۹۷، بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال تا تابستان ۱۴۰۰به اتمام می رسد، گفت: برای تکمیل بیمارستان به صورت فیزیکی نیازمند ۱۳۰ میلیارد ریال هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف تصریح کرد: با توجه به اینکه ساخت و ساز بیمارستان توسط پیمانکار به مدت دو ماه از برنامه زمان بندی شده عقب است به احتمال زیاد سال ۱۴۰۰ هم به بهره برداری نخواهد رسید ولی در صورت تامین اعتبار و پای کار بودن پیمانکار این احتمال وجود دارد.

احمدی با بیان اینکه در فاز نخست بیمارستان خوسف در مرحله سقف و اسکلت حدود سه میلیارد هزینه شده است، گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این بیمارستان حدود ۶۵ درصد است که نسبت به برنامه زمان بندی شده تاخیر دارد، چراکه شیوع بیماری کرونا از اسفند سال ۹۸ و اوج بحران در سال جاری پروژه را به مدت ۲ ماه متوقف کرد.

وی التهاب بازار بر روند کار پروژه را موثر دانست و افزود: چندین جلسه از سوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با پیمانکار پروژه جهت بررسی جوانب مختلف پروژه و چالش های آن برگزار شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف در پایان اظهار کرد: همچنین مکاتبات لازم طبق مقررات و مفاد پیمان با شرکت طرف قرارداد برای تسریع در کار و پیشرفت طبق برنامه زمان بندی شده انجام شده است.

بیشتر بخوانید   پزشکی|دکترمحمدی فرد:خدمات رادیولوژی به بیماران کرونایی درسه بیمارستان بیرجند

منبع:شبستان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها