بخش آی سیو ۳ ویژه بیماران کرونا در بیمارستان ولی عصر (عج) راه اندازی شد

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی  از راه اندازی بخش آی سیو ۳ ویژه بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری “ پیام خاوران ” ، علیرضا محمودی راد عصر امروزبا اشاره به افزایش مبتلایان وپیش بینی های لازم  در این راستا اظهار داشت:بخش آی سیو ۳ ویژه بیماران مبتلا به کرونا  در این بیمارستان که خدمات تخصصی پزشکی به بیماران کرونا ارائه می دهد راه اندازی شد.

 

وی با تاکید بر اینکه این بخش آماده خدمت رسانی به بیماران نیازمند به کرونا و به ویژه خدمات پزشکی است تصریح کرد: در بخش ویژه کرونا ۱۲ بیمار بستری است که از این تعداد ۵ نفر به دستگاه تنفس متصل هستند.

 

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند بیان کرد: مابقی بدحال و کاهش اکسیژن خون دارند که ممکن است هر لحظه به خدمات ونتیلاتور و دستگاه تنفس مصنوعی نیاز پیدا کنند.

 

بیشتر بخوانید:

ابتلای خانوادگی به کرونا در خراسان جنوبی افزایش یافت

توزیع واکسن آنفولانزا در خراسان‌جنوبی

 

وی اظهارکرد: در همین راستا با توجه به افزایش ۲۰۰درصدی بیماران کرونا بستری در بیمارستان که از ۴۰ یا ۵۰ بیمار به ۱۱۳ بیمار افزایش یافته است نیاز به تخت های ویژه بیشتر احساس شد و توانستیم به لطف خدا این بخش را به بهره برداری برسانیم.

 

محمودی رادبا بیان اینکه متاسفانه راه اندازی بخش جدید مراقبت های ویژه برای سیستم بهداشت و درمان هزینه های زیادی را به دنبال دارد  افزود: این روند مهم تر از همه خستگی و فرسودگی نیروها و کادر درمان را در پی دارد.

 

وی از مردم استان خواست برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، شستشوی مکرر دست ها، عدم حضور در تجمعات را رعایت کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید   ذی‌حسابان مشاوران امین مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها