جلوه باشکوه وحدت وهمدلی مردمان خراسان جنوبی به وضوح مشهود است

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در پیامی با تبریک هفته وحدت گفت: استان خراسان جنوبی جلوه باشکوه وحدت و همدلی،با اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است.

به گزارش ” پیام خاوران “ متن پیام ” سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی ” فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) به این شرح است:

 

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

وجود مبارک پیامبر(ص) و شخصیت متعالی ایشان نقطه مشترک و اتصال تمامی اندیشه‌های الهی و انسانی است و هر انسان آزاده‌ای گمشده خود را در وجود والای او می‌بیند و می‌جوید، قلب مبارک پیامبر نیز جایگاه محبان اوست. عشق به پیامبر(ص) و فضایل اخلاقی اوست که بیش از نیمی از جمعیت دنیا را به خود معطوف داشته و قلبهایشان را تسلیم امر خداوند کرده است.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

خدای بلند مرتبه را شاکریم که در استان خراسان جنوبی جلوه  باشکوه وحدت و همدلی ،با اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.

 

فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحین و صدیقین حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را به همه امت اسلامی به ویژه مردم شریف استان خراسان جنوبی  تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید   فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدناصری:نیروی انتظامی مظهر مهربانی، رافت و رحمت درجامعه هستند

 

ان شاءالله به حق این انوار آسمانی خداوند متعال، همه‌ ما را در زمره‌ سربازان و نگاهبانان واقعی اسلام ناب محمدی  در راه خدمت به میهن اسلامی تحت زعامت‌ فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) یاری فرماید.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها