رزمایش قطع برق مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری در خراسان جنوبی برگزار شد

رزمایش قطع برق مراکز حیاتی، حساس و مهم استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور و با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در این مراسم که در مرکز دیسپاچینگ وفوریت های برق استان در بیرجند اجرا شد اظهار داشت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل رزمایش قطع برق مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری و کنترل آماده به کاری مولدهای برق اضطراری در ۵ مرکز مهم و حساس خراسان جنوبی، همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

مهندس هادی منصوریان هدف از برگزاری این رزمایش را کنترل آماده به کاری مولدهای برق اضطراری مراکز مهم و ضروری برشمرد وگفت:رزمایش مزبور در ۵ مرکز مهم و طبقه بندی شده استان و همزمان با سراسر کشور و با فرمان مستقیم رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور جناب سردار جلالی و با رمز یا رسول الله اجرا گردید.
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی مدت زمان برگزاری این رزمایش را یک ساعت و نیم اعلام کرد وافزود: این رزمایش از سال ۹۰ در هفته نکوداشت هفته پدافند غیر عامل به صورت سراسری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح ضربتی سرویس انشعاب برق در شهرستان طبس

برگزاری مانور جهادی برای تعمیرات فیدر شاهرخت

وی اظهارکرد: با توجه به دستورالعمل مدیر کل دفتر مدیریت بحران و ‌پدافند غیر عامل شرکت توانیر مقرر شده تمام مشترکین و‌ مراکز مهم از امروز به مدت یک سال مورد پایش و ارزیابی قرار گرفته ونتایج و‌ گزارشات به دفتر پدافند غیر عامل شرکت توانیر ارسال شود.
مهندس منصوریان ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان از سال‌های دور در زمینه بحث بحران و پدافند غیرعامل فعالیت می‌کند و امروز نیز این مانور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید   حضور فعال شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در نمایشگاه دستاوردهای چله انقلاب اسلامی

 

برگزاری مانور مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی و حساس در ۵ مرکز استان

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در این رزمایش گفت: راه‌اندازی سامانه اعلام زلزله در امور دیسپاچینگ نخستین بار در شرکت‌های برق، تدوین دستورالعمل در شرایط اضطراری و کانکس بحران توزیع نیروی برق بیرجند از جمله تمهیدات مدیرت بحران و پدافند غیرعامل است.
مهندس سابقی همچنین افزود: کانکس بحران توزیع برق یکی از اقدامات مهم بوده که تمام ابزارهای کار و برق رسانی در آن قرار دارد چرا که دیر رسیدن تجهیزات موجب نگرانی و گلایه مردم می‌شود.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: هشت شهرستان در استان مجهز به مولد های اضطراری قابل حمل است.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها