تنها پروژه طرح ابرار در شهرستان قاین پایان پذیرفت

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان قاینات از اتمام پروژه راهسازی روستایی ثقوری در قالب “طرح ابرار” در شهرستان قاین خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “، سیدعلی اکبر قریشی بیان کرد : روستای ثقوری از توابع بخش نیمبلوک شهرستان قاینات می باشد که با وجود غار فارسان در این روستا از تردد بالایی برخوردار است و هرساله گردشگران زیادی را به خود جلب می نماید. از زمان انتقال وظایف ساخت و توسعه راه های روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای محور مذکور با توجه به شرایط ذکرشده انتخاب، و از تابستان سال ۹۸ عملیات اجرایی آن با استفاده از ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان و با مشارکت و همکاری دهیاری و اهالی محترم منطقه آغاز گردید.

رئیس اداره قاین اظهار داشت: ۵/۷ کیلومتر مسیر راه روستایی ثقوری با هزینه بالغ بر ۷۰میلیارد ریال با اجرای اقداماتی از قبیل بستر سازی، زیرسازی مسیر، اجرای ابنیه فنی، اجرای آسفالت و نصب تابلو و علائم که طی ۱۴ ماه باهمت راهداران سختکوش قاین، حمایت های بخشداری محترم نیمبلوک و اهالی روستا به اتمام رسید.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

وی در پایان بیان کرد پروژه روستایی ثقوری در آذرماه سال جاری و همزمان با هفته “حمل ونقل،رانندگان و راهداری” به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سربیشه؛دروازه تجارت خارجی شرق کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها