تدبیر، تلاش و توسعه سه محور اصلی پیشرفت همه جانبه خراسان جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شعار کاری خود گفت: شعار ما خراسان جنوبی، تدبیر، تلاش و توسعه است که با همراهی و همدلی مردم و سایر اقشار رقم می‌خورد.

به گزارش“پیام خاوران “، حمید مولانوری صبح امروز در مراسم معارفه استاندار خراسان جنوبی که با حضور معاونت سیاسی وزارت کشور همراه بود اظهار داشت: رضایتمندی که امروز مردم استان خراسان جنوبی از استاندار دارند به واسطه رضایتمندی از دولت، نظام و  جامعه‌ای است که مردم برای آن خون دادند و صبر کردند تا بهترین‌ها نصیبشان شود.

 

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم در شب میلاد پیامبر اسلام دولت بنده را برای خدمتگذاری در استانی با مردمان نجیب منصوب کرد افزود: در جمع نمایندگان شما مردم جلسه‌ای را برگزار کردیم و نکاتی برای مسائل مدیریتی استان بیان شد. دیدگاه خود و برخی برنامه ها را اعلام کردم و بنا به اعتقاد شخصی و تاکید رئیس جمهور رفتار ما اعتدالی است و  خدمتگذار همه مردم هستیم.

 

بیشتر بخوانید 

خراسان جنوبی ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی برای پیشرفت دارد

استقبال ازهمه ظرفیت هایی که دل به توسعه خراسان جنوبی دارند

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: گرایش سیاسی  یا جناح بازی‌های سیاسی مشکلی از جامعه حل نمی‌کند و زمانی که  مردم خدمت صادقانه برایشان حاصل شود، بزرگترین توفیق است.

 

ملانوری بیان کرد: در سالهای گذشته مسئولیت انتخاب مدیران را در وزارت کشور داشتم که بررسی صلاحیت فرمانداران استانها و معاونان سیاسی کشور بخشی از مسئولیت ما بود در این بررسی‌ها و مصاحبه‌ها سه نکته مد نظر داشتم و به اشخاص مورد مصاحبه تاکید داشتم فرد مدیر باید آشنا به مسیر کاری باشد و با علم به موضوع مدیریت را بپذیرد. باید انگیزه کافی برای مسئولیت حسن خلق داشته باشد و توصیه بر اخلاق است.

بیشتر بخوانید   برخورداری بیش از 398 هزار نفر در خراسان جنوبی از خدمات بیمه تامین اجتماعی

 

وی عنوان کرد: مدیر انقلابی و مدیر نظام اسلامی باید بر مدار اخلاق مداری حرکت کنند که آویزه گوش من خواهد بود و باید به دانش بیشتر در حوزه مسئولیت حین مردم داری توصیه می‌شود.

 

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در توسعه استان ریل گذاری‌ها ادامه خواهد یافت. استانی که ظرفیت و پتانسیل زیادی دارد و استفاده از ظرفیتها در گرو این است که دانش و اطلاعات لازم را داشته باشیم و برنامه ریزی درست به همراه همت همدلی و همراهی وجود داشته باشد.

 

ملانوری تصریح کرد: شعار هفته وحدت همدلی، همراهی و همکاری است و در وحدت نور خدا متجلی می‌شود. در نفاق پایگاه شیطان در آن جاست.

 

وی افزود: بزرگترین ظرفیت استان منابع انسانی و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و اجرایی است که امروز به زادگاه خود می‌توانند کمک کنند. ظرفیت‌های معدنی داریم که به اندازه خود از آن استفاده نشده و در بخش کشاورزی اگرچه رتبه برتر زعفران و زرشک را داریم اما از این استعداد به نحو مطلوب بهره نبرده‌ایم.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی وگردشگری استان و همجواری با کشورهای همسایه گفت باید از این ظرفیتها در جهت توسعه و رشد اقتصادی استان بیشترین استفاده را برد.

 

ملانوری بیان کرد: امید است در ادامه روند رو به توسعه و رشد که در استان به وجود آمده ما هم بتوانیم خدمتی کنیم و با سرعت بیشتر کار را پیش برویم. شعاری که در این مسیر سرلوحه کار ماست “خراسان جنوبی، تدبیر، تلاش و توسعه” است و با این سه محور باکمک و همکاری همه اقشار مردم تلاش می‌کنیم به توسعه پایدار در بخش‌های مختلف برسیم.

بیشتر بخوانید   آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی تحت کنترل است

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها