۴ هزار طرح اشتغال توسط کمیته امداد در خراسان جنوبی ایجاد می شود

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی از برنامه ریزی برای ایجاد چهار هزار طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ رضا سلم آبادی در حاشیه آیین آغاز مرحله نخست گام سوم نهضت کمک مومنانه استان خراسان جنوبی که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و جمعی از مسئولان در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهاد کمیته امداد برای گام سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه بحث اشتغال است و پس از آن موضوعات مسکن، درمان و جهیزیه نیازمندان اولویت بندی خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی از برنامه ریزی برای ایجاد چهار هزار طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون از ابتدای امسال تا آذرماه یک هزار و ۶۷۵ طرح اشتغال به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان انجام شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین برنامه ریزی لازم برای پرداخت ۲ هزار و ۳۲۵ طرح به مبلغ ۷۸ میلیارد تومان تا پایان سال جاری در دستور کار است.

 

بیشتر بخوانید 

۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین کمیته امداد خراسان جنوبی افتتاح می شود

۱۶۷۵ فرصت شغلی جدید برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد شد

 

سلم آبادی با اشاره به برنامه ریزی برای ۷۰ هزار سبد معیشتی و بهداشتی برای توزیع در بین نیازمندان استان، عنوان کرد: پرداخت بیش از ۲ هزار فقره وام کارگشایی قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تا پایان امسال برنامه ریزی شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند اهدا خواهد شد، گفت: تاکنون ۱۴۲ سری جهیزیه با همکاری بنیاد مستضعفان به مبلغ یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان توزیع شده است و تعداد ۲۵۸ سری دیگر نیز تا پایان آذرماه توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید   ۲ هزار مسکن روستایی در خراسان جنوبی به‌ زودی افتتاح می‌شود

 

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد به منظور کمک به امر ازدواج و ترویج ازدواج آسان، مبالغی به فرزندان پسر تحت حمایت به عنوان هدیه ازدواج پرداخت می کند که سرانه پرداختی به هر نفر سه میلیون تومان به صورت وام قرض الحسنه است.

 

سلم آبادی به برنامه ریزی برای تکمیل و اتمام عملیات ساختمانی ۵ هزار واحد مسکونی محرومان تا پایان امسال اشاره و بیان کرد: توزیع ۱۰۰ عدد آبگرمکن و ۱۵۰ بخاری گازی به ارزش یک میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان نیز در بین خانواده های مددجو  و نیازمند در دستور کار است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی در پایان گفت: توزیع بیش از ۲۵ تن آرد، توزیع سه تن و ۶۵۰ کیلو روغن و مواد غذایی و توزیع پنج هزار و ۱۵۰ بسته پوشاک و ۶۰۰ جفت کفش از دیگر برنامه های کمیته امداد استان در راستای گام سوم نهضت کمک مومنانه تا پایان سال جاری است.

منبع:شبستان

انتهای پیام/101

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها