۱۶۷۵ فرصت شغلی جدید برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت :در هشت ماهه امسال۵۴۹ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد طرح‌های اشتغالزایی پرداخت شده است .

به گزارش “پیام خاوران “، رضا سلم‌آبادی اظهار داشت: در هشت ماهه امسال ۵۴۹ میلیارد ریال تسهیلات برای یک هزار و۴۴۵ طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان  هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه این طرحها یک هزار و ۶۷۵ فرصت شغلی را برای جامعه هدف فراهم کردند افزود: طرح‌ها شامل ۳۱ طرح حمل و نقل، ۵۴۵ طرح خدمات، ۶۰۷ طرح دامداری، ۱۷ طرح طیور، ۴۴ طرح کشاورزی، زنبور و ماهی چهار طرح، صنعتی ۱۱۳ طرح، فرش و گلیم ۵۷ طرح، صنایع دستی ۲۷ طرح است.

 

بیشتر بخوانید

خیرین ۱۲ میلیارد تومان به ایتام خراسان جنوبی کمک کردند

۳۱ میلیارد تومان کمک مردمی برای نیازمندان استان خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از یک هزار و ۴۴۵ طرح اجرا شده، ۴۱۳ طرح  مجری زن، یک هزار و ۳۲ طرح مجری مرد و ۶۴۷ طرح شهری و ۷۹۸ طرح روستایی یوده است.

 

سلم‌آبادی با بیان اینکه ۲۶۹ طرح مشاغل خانگی، یک هزار و۱۷۶ طرح خود اشتغالی بوده است افزود: در این مدت ۱۳ هزار و۱۶۴  فقره نظارت بر طرحها اجرا شد و در این مدت ۱۰۷ خانوار خودکفا شدند.

 

وی از آموزش یک هزار و۹۷۰  نفر خبر داد و اظهار داشت: در هشت ماهه امسال برای یک هزار و ۱۳۶ نفر آموزش‌های مقدماتی، ۱۸۲ نفر آموزش‌های مهارتی و برای ۶۵۲ نفر آموزش‌های پایدارسازی و توسعه اجرا شده و ۱۹۳ نفر از طریق کاریابی‌ها شاغل شدند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   خروش مرزنشینان خراسان جنوبی در روز جهانی قدس/راهپیمایی عشایر چاه‌بشه در ۱۵ کیلومتری مرز افغانستان+تصاویر ‌

 

منبع :تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها