شورای مدارس تصمیم گیرنده شیوه برگزاری امتحانات در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:پیرامون شیوه آزمون پایان نیمسال اول دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی و حضوری یا غیر حضوری بودن آن شورای مدرسه براساس وضعیت هر شهرستان تصمیم گیری می کند.

به گزاررش ” پیام خاوران “، محمد علی واقعی اظهار داشت: در زمینه شیوه آزمون پایان نیمسال اول دانش‌آموزان در خراسان‌جنوبی و حضوری یا غیر حضوری بودن آن شورای مدرسه بر اساس وضعیت شهرستان (قرمز، نارنجی و یاز زرد) تصمیم‌گیری می‌کند.

وی بیان‌کرد: در مورد دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم نیز در نیمسال اول باز هم شورای مدرسه نسبت به حضوری و یا غیر حضوری بودن امتحانات تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید

آموزش غیرحضوری در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی ادامه دارد

نرم‌افزار سفیران سلامت در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه البته دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در خردادماه حتماً باید به صورت حضوری امتحان بدهد، ادامه‌داد: تنها دانش‌آموزانی که قطعاً در نیمسال اول به صورت حضوری امتحان می‌دهند، دانش آموزان جامانده امتحانات شهریورماه هستند که امتحانات آنان از ۱۵ دی ماه آغاز می‌شود.

واقعی افزود: البته اگر شورای مدرسه‌ای تصمیم به برگزاری حضوری امتحانات گرفت بی شک باید پروتکل‌های بهداشتی از قبیل تهویه مناسبه، الزام دانش‌آموزان به پوشیدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی مدرسه و سایر مسائل را به دقت مراعات کند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی یادآور شد: سلامت دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این سرزمین برای ما به عنوان متولیان آموزش و پرورش یک اولویت است و هر تصمیمی که در آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گرفته شود با توجه به این اولویت خواهد بود.

منبع : مهر

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جایگاه خراسان جنوبی در سند پروژه همکاری ایران و ایتالیا

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها