حمایت از سرمایه گذاری از اولویت‌های اصلی سازمان بازرسی کل کشور است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری را از ماموریت‌های اصلی سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد و گفت: امید است با حمایت از سرمایه گذاری و تولید، بخش اعظمی از مشکلات و موانع تولید را برطرف کنیم.

به گزارش “پیام خاوران “ ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه بازرسان خراسان جنوبی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار داشت: تحقق رویکردها و اهداف قوه قضاییه از وظایف ماست.

وی مسئله‌محوری و پرداختن به مسائل اساسی و مهم کشور، شناسایی و پیگیری این مسائل و ارائه راهکارهای مناسب برای حل این مسائل را از جمله رویکردهای تحولی سازمان بازرسی عنوان کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: اشراف به وضعیت دستگاه‌ها، حضور به موقع در زمینه مشکلاتی که در کشور و استان‌ها واقع می‌شود و واکنش سریع به این موضوعات از جمله موضوعات تحولی سازمان بازرسی است.

درویشیان تصریح کرد: تاکید بر نظارت پیشگیرانه، تاکید بر نظارت حمایت محور و انگیزه بخش برای دستگاه‌های اجرایی از دیگر موضوعات تحولی این سازمان است.

وی رویکرد ماموریت‌گرا را از جمله موضوعات تحولی سازمان بازرسی عنوان و خاطرنشان کرد: بسیاری از وظایف تعدادی از دستگاه‌های اجرایی بحث اداره مالی نیست بلکه وظایف و تکالیفی دارند که باید به آنان پرداخته شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یادآور شد: یکی دیگر از موضوعات تحولی این سازمان آگاهی بخشی به تمام دست اندرکاران دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکالیفی است که بر عهده آنان است چون بخش زیادی از تخلفات به دلیل عدم آگاهی از وظایف است که باید آگاهی بخشی صورت گیرد.

درویشیان با اشاره به اینکه استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان اعم از مردمی کردن قوه قضاییه از دیگر موضوعات تحولی این سازمان است اظهار داشت: لازمه مردمی کردن قوه قضاییه استفاده از ظرفیت‌ها و تشکل‌های مردمی است.

بیشتر بخوانید   پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در بیرجند 4 برابر افزایش یافت

وی به اشتراک گذاشتن تجارب، استفاده از همه ظرفیت‌ها و تاکید بر پیگیری معنویات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری که امروز از ماموریت‌های اصلی سازمان بازرسی است مورد پیگیری است.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه از خراسان جنوبی تقاضا می‌شود این موضوع را با قوت بیشتری پیگیری کنند گفت: امید است با حمایت از سرمایه گذاری و تولید بخش اعظمی از مشکلات و موانع تولید را برطرف کنیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/۱۰۱

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها