خراسان جنوبی نیازمند تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان است

 استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی نیازمند تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش “پیام خاوران “ ، حمید مولانوری صبح امروز در یازدهمین آیین پویش ره سلامت و افتتاح ۶۴ پروژه بهداشتی و درمانی استان با حضور وزیر بهداشت اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با جدیت برای کنترل بیماری در خراسان جنوبی تلاش می‌کنند و با همراهی مردم و مسئولان تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این بیماری در استان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تاکنون اصناف و کسب و کار و بازاریان نیز همکاری خوبی در بحث کرونا داشته‌اند افزود: با توجه به نزدیک بودن به شب یلدا از مردم استان تقاضا می‌شود برای کاهش این بیماری همراهی بیشتری داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید 

سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه

بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه های برقی شهرستان طبس

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ هستند و زمانی که انسان این نعمت را از دست می‌دهد قدر آن را می‌داند بیان کرد: در حوزه امنیت خراسان جنوبی، استانی برتر است و از این نعمت بزرگ برخوردار هستیم و امروز اگر کسی بخواهد سرمایه گذاری کند جایش در خراسان جنوبی است.

ملانوری تصریح کرد: در بحث سلامت باید خدا را شاکر باشیم که در این سال‌ها مراکز درمانی خوبی در سطح استان احداث شده و استان رتبه خوبی در بحث مراکز درمانی دارد.

وی با اشاره به اینکه استان به لحاظ پهناوری باز هم نیازمند مراکز درمانی بیشتری است خاطرنشان کرد: این استان نیازمند تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان است.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   خدمات کاشت حلزون تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت

 

استاندار خراسان جنوبی توسعه امکانات و تجهیزات ۳ دستگاه ام آر آی برای شهرستان‌های استان، نیاز به سی تی اسکن برای بشرویه و سرایان، ۵ دستگاه اکسیژن ساز برای شهرستان‌های استان و شتاب دهنده بیمارستان ایران مهر را از وزیر بهداشت درخواست کرد.

ملانوری همچنین خواستار راه‌اندازی دانشکده مستقل پزشکی در شهرستان‌های فردوس و طبس شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها