ورودی و خروجی شهرهای خراسان جنوبی ایمن سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در راستای ممنوعیت و کنترل ناوگان در مبادی ورودی و خروجی شهرستان های استان برای کاهش ابتلا و تلفات ناشی از ویروس کرونا، ایمن سازی شد.

به گزارش” پیام خاوران ” اسدالله جلال زاده ظهر امروز در پنجمین جلسه کمیته اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح خراسان جنوبی اظهار داشت:  افزایش  تصادفات در استان ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه است.

وی با اشاره به اجرای طرح راهداری زمستانی با همکاری دستگاه های خدمات رسان در امر ترافیک یادآور شد: طرح ترافیکی زمستانی ۹۹ با ۳۳ راهدارخانه در سطح استان، ۷۶ دستگاه سنگین راهداری، ۲۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۱۴۵ راهدار در محورهای مواصلاتی استان ایمنی و آرامش سفر را برای هموطنان عزیز استان خراسان جنوبی فراهم می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به تصویب کارگروه آموزش و فرهنگی کمیسیون ایمنی کشور  اظهار داشت: بمناسبت هفته حمل و نقل و رانندگان و راهداری روز  ۲۷ آذرماه، روز بدون حادثه نام گذاری شده است و در این روز مانور مشترکی با حضور دستگاه های خدمت رسان در ارتباط با جاده به منظور عبور ایمن مسافران برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۰

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شتاب برای اتصال روستاهای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها