جریمه کرونایی هزار و ۶۰۰ راننده در خراسان جنوبی

در اجرای طرح منع تردد روزانه و شبانه کرونایی، هزار و ۶۰۰ راننده در خراسان جنوبی جریمه و اعمال قانون شدند.

به گزارش “پیام خاوران “، سرهنگ علیرضا رضایی اظهار داشت: با وجودی که پلیس قائل به اعمال قانون برای هیچ فردی نیست، اما این رانندگان با وجود توصیه‌ها و تذکر‌های همکاران ما، محدودیت‌ها را رعایت نکردند و جریمه شدند.

وی افزود: از ابتدای آذرماه همچنین به بیش از ۱۱۲ هزار راننده در جاده ها، تذکر لسانی داده شد و ۱۲ هزار و ۳۰۰ خودرو هم که قصد ورود به شهر‌ها را داشتند، بازگشت داده شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه برای رانندگان جاده‌ای متخلف از محدودیت‌ها پیامک ارسال شده است گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۵۰۰ پیامک برای این رانندگان ارسال شد که برای آن دسته از افرادی که مجوز تردد ندارند، قبض جریمه صادر می‌شود.

 

بیشتر بخوانید

هشدار پلیس راه برای افزایش تردد در محور‌های روستایی

۲ طرح عمرانی پلیس در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

 

کاهش ۳۱ درصدی تردد جاده‌ای با اجرای محدودیت‌های کرونایی

سرهنگ رضایی  همچنین با قدردانی از مردم در رعایت محدودیت‌های تردد گفت: هرچند با تغییر رنگ بندی ها، تردد‌های جاده‌ای نسبت به هفته گذشته افزایش یافته، اما تردد وسایل نقلیه شخصی کاهش خوبی داشته است.

وی ادامه داد: در مدت محدودیت‌های جاده‌ای از ابتدای آذر تاکنون، تردد وسایل نقلیه سنگین هم ۸ درصد افزایش داشته که برای حمل ارزاق عمومی، کالا و مسافر بوده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی همچنین با اشاره به اجرای خوب طرح منع تردد شبانه در خراسان جنوبی افزود: ۹۲ درصد مردم استان با این طرح همراهی کردند که نتیجه آن کاهش میزان ابتلا و فوتی‌های کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید   6 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به خراسان جنوبی اختصاص یافت

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها