مردم خراسان‌جنوبی در شب یلدا محدودیت‌ها را رعایت کردند

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی گفت: طبق ارزیابی اولیه مردم خراسان جنوبی در شب یلدا محدودیت ها را مراعات کردند.

به گزارش “پیام خاوران “،غلامرضا شریف‌زاده اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه و به ویژه نظر پلیس راه خراسان جنوبی مبنی بر کاهش ترددها می‌توان گفت مردم خراسان‌جنوبی در دو روز پایانی پاییز و بویژه شب یلدا محدودیت‌ها را مراعات کردند.

وی بیان‌کرد: با این وجود برای رسیدن به نتایج قطعی باید منتظر آمارهای دو هفته دیگر باشیم تا نظر قطعی بدهیم.

 

بیشتر بخوانید

حدود نیمی از مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی، خانم‌ ها هستند

انتقال و برگزاری عروسی ها به باغ ویلاهای خارج شهر در خراسان جنوبی

 

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: اگر بعد از دو- سه هفته میزان مبتلایان به کرونا روند افزایشی نداشت، می‌توان با قطعیت گفت مردم همکاری بسیار خوبی در رعایت محدودیت‌های شب یلدا با کادر درمان و پلیس داشتند.

شریف زاده با اشاره به برخی از نگرانی‌ها درباره افزایش مجدد بیماران مبتلا به کرونا در پیک زمستانی اظهار کرد: البته این نگرانی‌ها و دغدغه‌ها درست است چون یکی از راه‌های کاهش شیوع بیماری داشتن تهویه مناسب در سالن‌ها و منازل و ادارات است که در زمستان به واسطه سردی هوا این اتفاق کمتر رخ می‌دهد.

وی یادآور شد: بنابراین در زمستان امسال باید تأکید بیشتری بر کاهش تجمعات داشته باشیم تا خدای نکرده به روزهای اوج میزان مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا برنگردیم.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: مهر

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ژورنالیسم تلفن همراه نیاز جدی روابط عمومی‌ها است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها