۹۸ هزار خدمت پلیس خراسان جنوبی به مردم ارائه شده است /قدردانی پلیس راهور از پایگاه خبری پیام خاوران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت:از ابتدای امسال ۹۸ هزار خدمت در حوزه های شماره گذاری ، اجرائیات ،صدور گواهینامه ورسیدگی به تصادفات به مردم این استان ارائه شده است.

به گزارش “پیام خاوران “  ، سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز با حضور در پایگاه خبری پیام خاوران از مدیر وخبرنگاران این خبرگزاری در انعکاس سریع ، صحیح وبه موقع اخبار حوزه پلیس راهور استان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه الویت اساسی پلیس راهور در استان اقدامات فرهنگی واموزشی فرهنگ ترافیک است اظهارکرد: از  ابتدای امسال بیش از ۴۰هزار مورد تذکر و ارشاد به جای صدور برگ جریمه به رانندگان هم استانی ارائه شده است.

 

بیشتربخوانید 

آغاز طرح فوق العاده ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی از پارکینگ‌ها

تعویض پلاک در بیرجند اینترنتی می‌شود

در پایان این بازدید لوح تقدیر سرهنگ علیرضا عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی به محمد قربانی مدیرمسول پایگاه خبری پیام خاوران  اعطا شد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:خبرنگاران طلایه داران راه حق و حقیقت اند که رسالت خطیرو سترگ آگاهی بخشی جامعه را برعهده دارند و به راستی تجسم امانت ،مسئولیت ، تعهد ؛ دلسوزی وظیفه اند . خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و اجتماعی هر جامعه ای ؛ مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

اینجانب برخود لازم می دانم از تلاش خستگی ناپذیر مجموعه خبری و رسانه ای تحت مدیریتتان که برای ارتقاءفرهنگ ترافیکی استان شبانه روزی تلاش می نمایند تشکر و قدردانی نمایم . برای شما آرزوی سلامتی و موقعیت روز افزون دارم.

 

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اخبار کوتاه شهرستانهای خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها