امتحانات دانش آموزان در خراسان جنوبی غیرحضوری برگزار می‌شود

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تداوم آموزش‌ها در فضای مجازی خبر داد و گفت: امتحانات دانش ‌آموزان در خراسان جنوبی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “ محمدعلی واقعی ، اظهار داشت: به منظور برنامه‌ریزی فرایند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیم سال اول سال تحصیلی شیوه نامه امتحانات تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس استان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی گفت: در شیوه‌ نامه‌های قبل بیان شده بود در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان در همه دوره‌های تحصیلی فراهم باشد ارزشیابی پیشرفت تحصیلی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود و بر این اساس دوره ابتدایی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی نوبت اول از دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی دروس فارسی خواندن و نوشتن، ریاضی آزمون عملکردی به صورت حضوری در مدرسه با گروه بندی حضوری برگزار شود که این ابلاغیه تغییر کرده است.

 

بیشتر بخوانید 

تعطیلی کلاس‌های آنلاین در روز و شب یلدا شایعه است

امتحانات پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت حضوری برگزار می‌شود

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در نیم سال اول امسال تمامی مدارس استان آزمون‌ها به صورت غیرحضوری و آنلاین است و معلم براساس ارزشیابی‌ها نسبت به نمره دانش آموزان اقدام می‌کند.

واقعی از تداوم آموزش غیر حضوری در تمامی مدارس شهرستان‌های قرمز، زرد و نارنجی از شنبه شش دی ماه به مدت یک هفته دیگر خبر داد و افزود: در شهرستان‌های زرد و نارنجی کادر اجرایی باید برای پاسخگویی به نیاز دانش اموزان و والدین آنها به ویژه دانش اموزان محروم از گوشی هوشمند در مدارس حضور داشته باشند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی افزود: بر اساس اعلام ستاد مدیریت مبارزه با کرونای استان؛ شهرستان‌های بیرجند، طبس و قاین در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید   18 دستگاه برتر در جشنواره استانی شهید رجایی تجلیل شدند+ تصاویر

منبع:تسنیم

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها